۰
۶
نطق خادمی در مجلس:

احکام کرسنت چه شد؟

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه اکثر متولدین دهه ۶۰ به مرز ۴۰ سالگی رسیده‌اند و اکثراً بیکار ،افسرده، فقیر هستند، تصریح کرد: متولدین دهه ۷۰ نیز به چنین سرنوشتی گرفتار شده‌اند.
هدایت‌الله خادمی - عصر نفت
هدایت‌الله خادمی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، هدایت‌الله خادمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 166 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: با سلام و صلوات به روح ملکوتی حضرت امام (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین عرض ادب به محضر مقام معظم رهبری و درود بر سرداران بزرگ مشروطه از جمله سردار اسعد بختیاری، بی‌بی مریم بختیاری، ستارخان، باقرخان و درود بر شهید بزرگوار علیمردان خان بختیاری، شیر بختیاری که  استعمار انگلیس را به زانو درآورد.

 نماینده مردم  ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درود بر مردم شریف خوزستان، سرزمین ثروت، ریزگردها، تالاب‌های خشک شده، سد گتوند و درود بر مردم شجاع  و با فرهنگ شهرستان های ایذه و باغملک که مورد بی عدالتی قرار گرفته اند.

 وی ادامه داد: نه فقط دولت‌ها، ایذه و باغملک را نادیده گرفتند، بلکه نهادهای انقلابی، ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام (ره)، بنیاد مستضعفان و بنیاد شهید  نیز که در اکثر مناطق کمک هایی کرده اند، هیچ توجهی به این دو شهرستان نکرده‌اند و بخشی‌نگری کرده‌اند.

وی خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: ضمن تبریک به مناسبت انتخاب مجدد شما و آرزوی موفقیت برای حضرتعالی و تبریک به همه نمایندگان مردم در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا در سراسر کشور، سال هاست که مردم ایذه و باغملک در رنج بی‌آبی و تشنگی به سر می برند وهم‌اکنون بخش های از جمله دهدز، مراغا، صیدون و میداود در قطعی آب به سر می‌برند و در این رابطه خوشبختانه، دکتر نوبخت معاون ریاست جمهوری با توجه  سفری به منطقه داشته و قول شروع پروژه انتقال آب را داده است.

وی ادامه داد: ضمن تشکر ویژه از ایشان، وزیر نیرو، معاونین و جناب آقای مهندس شمسایی، قرار بود قبل از انتخابات ریاست جمهوری این پروژه کلنگ‌زنی شود بنابراین خواهشمندم هر چه سریع‌تر این پروژه اجرایی شود.

 خادمی افزود: متأسفانه طرح 550 هزارهکتاری مقام معظم رهبری هم در ایذه و باغملک انجام نشده است و با توجه به داشتن بهترین خاک، فرصت های کشاورزی در این منطقه و عدم انجام این کار نشان از بی‌تدبیری وزارت جهاد کشاورزی و نیرو دارد.

 وی ادامه داد: بنابراین تقاضا دارم وزارت جهاد کشاورزی هر چه سریع تر این پروژه را اجرایی کند تا بیش از این به مردم شمال شرق خوزستان ظلم نشود و همچنین دستور فرمایید وزارت راه و شهرسازی محورهای ارتباطی هفتگل ، باغملک ، ایذه ودهدز – لردگان را که سالیانه  بیش از 200 نفر کشته و  زخمی می‌دهد به اتمام برساند.

خادمی افزود: 2 سال است که یک جنگ مسلحانه و درگیری طایفه‌ای در چند روستای شهرستان باغملک به وجود آمده است و این در حالی که  این موضوعات 20 کشته ، ده‌ها زخمی و صدها آواره داده است، بنابراین لطفا دستور فرمایید که این مشکلات برطرف شود.

 وی ادامه داد: آثار باستانی و میراث فرهنگی 10 هزار ساله ایذه و باغملک در حال نابودی هستند و متاسفانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خواب تشریف می برند.

وی خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان های ایذه و  باغملک  و بختیاری نشین بیش از 70 درصد به شما رأی داده اند، شاید خودتان هم تعجب کنید که چطور به مردمی که هیچ توجهی نداشته اید، بالاترین رأی را گرفته اید و اگر فکر نمی کنید  این مردم مطالبه‌گر نیستند و باز هم نیازی به ارائه خدمات به این مناطق نیستید، لطفاً نشان دهید که پاسخ اعتماد، نیکی است و نه فراموشی و تحریم آنها  مانند چهار سال گذشته.

وی خطاب به روحانی تصریح کرد: حق خوزستان را در کابینه‌تان لحاظ فرمایید و البته خوزستانی کاردان و شایسته؛ مردم عزیز ایران، هدف حضرت امام (ره) ،مقام معظم رهبری  و مردم از انقلاب 57 استقلال، آزادی، توسعه متوازن و خودکفایی و رفع تبعیض، فقر و فساد و حذف مدیران فاسد اقتصادی بوده و هست، ولی متأسفانه آنچه که دولت‌ها ظرف 28 سال گذشته پس از جنگ کرده اند، چنین وضعیتی را به وجود آورده است؛ تبعیض، بی عدالتی، فقر، فساد، دزدی، اختلاس مسئولان، فاصله شدید طبقاتی، مواد مخدر، قاچاق از مبادی رسمی و غیر رسمی، بیکاری  و افسردگی جوانان تحصیل کرده در بالاترین سطح و ما  11 میلیون نفر حاشیه‌نشین داریم.

خادمی افزود: 65 درصد منابع آب‌های زیرزمینی را از دست داده و زمین در حال نشست است و فرزندان مسئولان رده بالای کشور حاضر به زندگی و تحصیل در مملکتی که پدرانشان مدیریتش  کردند، نیستند و با ثروت‌های بادآورده رانتی پدرانشان در خارج از کشور هستند و یا در حال رفت و آمد و اخذ اقامت و پاسپورت غربی هستند.

 وی ادامه داد: هیچ پیمانکار و فعال اقتصادی نمی تواند  صاحب بر پروژه ای شود، مگر اینکه رشوه بدهد و نمی تواند طلب خود را از وزارتخانه ای وصول کند، مگر رشوه دهد.

 خادمی تصریح کرد: در بخش خودکفایی حتی، بیل ، کلنگ و پارچه ،آدامس ،کیف و کفش را نیز وارد می کنیم و اکثر متولدین دهه 60 به مرز 40 سالگی رسیده اند و اکثراً بیکار ،افسرده، فقیر هستند.

 وی ادامه داد: همچنین متولدین دهه 70 نیز به چنین سرنوشتی گرفتار شده اند بنابراین  با چنین مدیریتی، جمعیت کشور ظرف چند سال آینده به 40 میلیون نفر کاهش خواهد یافت.

  خادمی افزود: ملت شریف ایران؛ مقصر همه این معضلات نه آمریکاست، نه غرب ، نه تحریم ،نه کمبود تکنولوژی و فناوری، بلکه مقصر اصلی خودمان هستیم و مشکل داخلی است و آن را در خارج جستجو نکنیم و مقصر اصلی مدیران بی تخصص ،ناکارآمد و آلوده به فساد اقتصادی که همه دولت های 28سال گذشته پس از جنگ را مدیریت کردند هستند و فساد اقتصادی مانند موریانه به تار و پود این کشور زده است و توان رهایی  از این وضعیت  هم نیست، چون همه گرفتاریم و به فرمایش مقام معظم رهبری "با دستمال کثیف نمی شود آینه ای را تمیز کرد.

وی ادامه داد: باختری‌ها چه کردند؟ چطور ایران را ترک کردند؟ چرا برگشت داده نمی‌شوند؟ احکام کرسنت چه شد و هنوز زمان کافی برای تعیین تکلیف و اجرای احکام کرسنت به وجود نیامده است؟ افتضاح جدید  قرارداد گاز ایران به ترکیه نشان از همه کم کاری‌ها ، بی توجهی، بی تدبیری‌ها و در نظر نگرفتن منافع ملی حکایت می‌کند و بی‌ارتباط با کرسنت نمی‌تواند باشد و منافع ترکیه و امارات و هر کشور دیگری در آینده که خواستار گاز ایران باشد، لحاظ گردیده و نه ایران.

 وی ادامه داد: ملت ایران؛ تنها راه خروج از این وضعیت، شایسته‌سالاری است و مطالبه‌گری و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و اعمال قانون عادلانه برای همه مسئولان توسط قوه قضائیه است.

 خادمی افزود: مردم عزیز؛ از من خادمی به عنوان نماینده شما در مجلس شورای اسلامی هم چندان امیدی نداشته باشید؛ من هم یا وکیل الدوله هستم یا دنبال منافع خودم و یا حداکثر به دنبال گروه بازی های تنگ‌نظرانه ضدتوسعه ،ضد شایسته سالاری  هستم و قرار  بود ناظر بر عملکرد و اجرایی قانون  توسط دولت و دولتمردان باشم و دولت را بر روی ریل توسعه  قرار دهم.



منبع : فارس
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 17859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


گروه الف دانشگاه نفت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفتون آقای خادمی
به راستی کجایند و در کدام کشورند فرزندان مسئول عالی رتبه وزارت نفت؟! درحالی که ایشان برای ما اینچنین قانون را دور زده اند و خون به دل ما فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت کرده اند
جویای کار
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب مهندس خادمی بزرگ .حرف دل ما مردم خوزستان محرم را زدید انشاءالله خدا به شما قدرت و سلامتی بدهد که از جوانان بی گناه و بیکار یاد میکنید و صدای انها را به گوش دولت می رسانید .بی انگیزه شدن فرزندان این مرز بوم و هدر رفتن نیروی کار جوان .......خدا آخر عاقبت همه ی ما را بخیر کند
Iran, Islamic Republic of
به نطظر بنده تنها خادمی است که شابسته وزیری نفت را دارد
منتظر شغل
Iran, Islamic Republic of
جناب خادمی خدا خیرت دهد که یاد جوانان هستی
حسن
Iran, Islamic Republic of
در کدام عبارت این نماینده محترم شما باند بازی و جناح بندی می بینید؟ ÷یشنهاد می شود مسولین دولت از رئیس گرفته تا وزرا و سفرا همه در این مدت ماه عسلی که ته اون دولت و سر این دولت است, بروند گوشه ای بنشینند تاریخ تاریخ تاریخ و تاریخ ایران را مطالعه کنند. حوادث را بخوانند. دل بشکنند. اشک بریزند دعا بخوانند تا مگر ذره ای مهر ایران زمین به دل سیاهشان بنشیند و ذره ای منفعت پرستی , تکبر, خودکامگی, خود گنده بینی, سیاهکاری, .... از دلشان برود. آیا مردان بزرگ و پاک روزگاران این سرزمین و شهدای کبیر ایران زمین نمی لرزند از عملکرد زشت وارثان نابکار.
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اثای مهندس خادمی و کلیه کسانی که درد جامعه ایران را درک کرده و به فکر مردم و ملت غیور ایران یاشد در این سالها همه کسانی که امدند در راس کار قرار گرفتن یا وابسته بودند و یا دنبال منافع حزبی و گروهی و زد و بند های اقتصادی ملکت ایران با این همه مواهب الهی چرا باید وضضضع مردمش این باشد چرا بیکاری فساد و ...... هزاران معضل دیگر چون هر کس سر کار می اید دست به کار تغییر و جابجایی افراد می زند و همه را تا ابدار چی ها را عوض می کنند چرا چون همه باندی فکر می کنند اگر بیشتر فکر کنیم و کشور های دنیا را بررسی کنیم هر کس دنبال منافع کشورش و سر بلندی ان است نه گروه و دسته سیاسیش در نفت هم پس از 16 سال وزارت زنگنه چه عملکردی داشته و چه افراد متخصصی را تربیت کرده و جایگزین خودش در نفت قرار داده است هیچ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هر وزیری حداکثر 8 سال می تواند نو اوری و توسعه و طرحهای کلان را برنامه ریزی و اجرا کند بیش از 8 سال در جا زدن است و روز مرگی نه توسعه ای و نه انکیزه ای دیگر دارد ولی در این وزرا مثل ترشی سیر هرچه میگذرد ریاست برایشان دل چسب تر می شود و دست بر نمی دارند در صورتی که انها باید در اتاق های فکر و ایده و درکنار مدیران جوان و با انگیزه و پتانسیل قرار بگیرند و مشاوره بدهند لذا پیشنهاد دارم برا ی همه وزارت خانه ها اقای روحانی این وزیران خسته و پیر را مرخص و افراد جوان و کاردان و با انگیزه را به مجلس معرفی تا در این 4 سال باقی مانده شاید این انرژی های جوان بتواند برا ی مردم کاری انجام دهد از این پیران کاری برنیامد یرا ی وزارت نفت هم افراد متخصص و کاردانی مثل ( خادمی/ جشن ساز / اوجی / شهنازی زاده / پاک نژاد /اصولی و......) که جوان با انگیزه و کاردان هستند را می توان انتخاب کرد .