۰
۱

لغو مشکوک یک واگذاری

مدیر عملیات بازار و اعضای فرابورس ایران از تعویق زمان عرضه اولیه سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
بورس تهران - عصر نفت
بورس تهران - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از فارس در پی بروز برخی ابهام ها در صورت‌های مالی و گزارش‌های ارسالی ناشر شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس به سامانه کدال، صبح امروز شنبه و در آستانه عرضه اولیه سهام "وپسا" مدیر اداره نظارت بر بورس های سازمان بورس و مدیریت فرابورس در نشستی مشترک ضمن بررسی مدارک و مستندات این ناشر با تعویق زمان عرضه اولیه سهام سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس تا اطلاع ثانوی موافقت کردند.

مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس ایران در اطلاعیه ای خطاب به کارگزاران بازار سهام اعلام کرده است: « پیرو اطلاعیه شماره 1137/الف/96 مورخ 30.03.1396 این شرکت زمان عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس (وپسا1) تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. »

این مدیریت زمان عرضه اولیه مجدد سهام "وپسا" را اعلام نکرده اما در عین حال عنوان کرده که «متعاقباً» زمان این عرضه «اطلاع رسانی خواهد شد».

موج انتقادها دیروز و امروز عمدتا از طریق شبکه‌های اجتماعی نسبت به زمان عرضه اولیه سهام "وپسا" و همچنین ابهام در صورت‌های مالی ارسالی این شرکت در سامانه کدال واکنش های مختلفی میان مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در پی داشته است.
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 18039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی موضوع مشکوک نیست . این شرکت رو میخواستن گرانفروشی کنند بعد دیدن مردم استقبال نکردن . منتها برای اینکه آبروریزی نشه اطلاعیه دادن که بعدا" عرضه اولیه میشه . در چندین مورد ، سازمان دست به کلاهبرداری و گرانفروشی زده است . ولی خب دستشون رو شده . در مواردی هم ارزان فروشی می کردن که اکثر سهمیه هاش میرسید به کارگزاری ها و مشتریان خاص خودشان و فک و فامیلهای مدیر کارگزاری