۰

تناقض در اظهارات فوتبالی زنگنه

درحالی بیژن زنگنه وزیر نفت از تصمیم این وزارتخانه مبنی بر عدم تیم‌داری به جدیت سخن می‌گوید و این اتفاق وضعیت باشگاه نفت تهران را بحرانی کرده و این تیم را در شرایط بسیار نامناسبی قرارداده، مشخص نیست که با چه توجیهی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به عنوان یکی از تیم‌های زیر مجموعه وزارت نفت در فوتبال ایران فعالیت می‌کند؟
بیژن زنگنه - عصر نفت
بیژن زنگنه - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، تیم فوتبال “پارس جنوبی جم” تحت مالکیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و این منطقه نیز مجموعه شرکت ملی‌نفت ایران به شمار می‌آید که بـه نمایندگـی از وزارت نـفت و شـرکت ملی نفت ایـران وظیـفه اداره و راهبری حـوزه عملیاتی پشتیبانی پـارس جنوبی، پـارس کنگان و پـارس شمالی را برعهده دارد.

به تازگی وزیر نفت پس از چالش‌های بسیاری که برای تیم فوتبال نفت تهران چه در لیگ برتر و چه جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی‌های سنگین مالی بوجود آمده،‌ به صراحت اعلام کرد که این وزارتخانه دغدغه تیم‌داری و تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی سابق و اسبق این تیم را ندارد. وی همچنین عنوان کرد که تیم‌داری وزارت نفت به دور از تدبیر است و دلیلی برای ادامه این مسئله وجود ندارد چرا که وزارت نفت به عنوان جزیی از بدنه دولت مسئولیت کاری دیگری دارد که باید به آن بپردازد.

حال جای سوال اساسی است که آیا تفاوتی بین تیم‌های نفت تهران و پارس جنوبی جم وجود دارد؟ اگر وزارت نفت بنایش بر واگذاری تیم فوتبال نفت تهران است و به عنوان جزیی از بدنه دولت مسئولیت‌های دیگری بر عهده‌اش بنا نهاده شده به چه دلیل مالکیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم را نیز بر عهده داشته و در حال حاضر صاحب دو تیم فوتبال در لیگ برتر فوتبال ایران است؟

وزیر نفت باید در رابطه با عدم تسویه حساب بدهی‌های قبلی بازیکنان و مربیان تیم فوتبال نفت تهران پاسخگو باشد چراکه وضعیت بغرنجی برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش آورده و در صورتی که این بدهی‌ها تا یک ماه آینده تسویه نشود فوتبال ایران یکی از نمایندگان خود را در لیگ قهرمانان آسیا از دست خواهد داد و کنفدراسیون فوتبا آسیا مجوز حضور این تیم در لیگ قهرمانان فصل جاری را صادر نخواهد کرد.

و در پایان حتی اگر وزارت نفت تصمیمی مبنی بر واگذاری باشگاه نفت اتخاذ کرده باید نسبت به بدهی‌های قبلی تیم خود را پاسخگو و مکلف بداند چرا که تا این زمان مالکیت باشگاه بر عهده وزارت نفت بوده و این وزارتخانه مسئول تمامی مسائلی است که تا کنون برای این باشگاه تهرانی پیش آمده است.



منبع : شفقنا
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 18434
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *