۰
۳

پاسخ بیمارستان نفت به یک افشاگری جنجالی

س از گفت‌وگو گلایه‌آمیز پرویز فلاحی‌پور مبنی بر برخورد نامناسب بیمارستان محل بستری او در هنگام ترخیص، روابط عمومی بیمارستان نفت جوابیه خود را در مواجهه با این گفت‌وگو اعلام کرد.
پرویز فلاحی‌پور - عصر نفت
پرویز فلاحی‌پور - عصر نفت
به گزارش ميزنفت  ،پاسخ بیمارستان نفت به اظهارات جنجالی بازیگر «شهرزاد»میزان نوشت: پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون هفته گذشته در هنگام فیلمبرداری دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان محل فیلمبرداری یعنی بیمارستان نفت تهران بستری شد.

او درخصوص روند ترخیص خود از این بیمارستان گفت: با هزار تماس و تلفن بالاخره راهکاری برای ترخیص من اندیشیده شد. مسئولین بیمارستان تا وصول چک متاسفانه گواهینامه من و مدرکی از تهیه کننده را گرو گرفتند و تا وقتی که گواهینامه را نگرفتند اجازه خروج از بیمارستان را به من ندادند.

پس از گفت‌وگو گلایه‌آمیز پرویز فلاحی‌پور مبنی بر برخورد نامناسب بیمارستان محل بستری وی در هنگام ترخیص، روابط عمومی بیمارستان نفت جوابیه خود را در مواجهه با این گفت‌وگو اعلام کرد که به شرح زیر است:

بیمارستان فوق‌تخصصی مرکزی نفت در چند ماهه اخیر به منظور حمایت از برنامه‌های فرهنگی و هنری بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی میزبان حضور گروه فیلمبرداری و دست‌اندرکاران سریال «در جستجوی آرامش» بوده که در تاریخ 96/04/26 ساعت 19:50 آقای پرویز فلاحی‌پور از بازیگران آن فیلم در حین فیلمبرداری با شکایت درد قفسه سینه سریعاً به اورژانس بیمارستان منتقل گردیده و با تشخیص سکته حاد قلبی ساعت 20:45 با توجه به شرایط اورژانس توسط یکی از مجرب‌ترین پزشکان متخصص قلب در آنژیوگرافی تحت درمان عمل جراحی آنژیو و آنژیوپلاستی قرار گرفتند که با توجه به وضعیت بیمار در صورت عدم درمان به موقع عواقب احتمالی چون نارسایی قلبی پیشرفته و حتی مرگ را در پی داشت.

لازم به ذکر است پس از رسیدگی کامل به شرایط اورژانس بیمار و با توجه به قوانین و مقررات شرایط هزینه‌های محتمله ادامه سیر درمان در این بیمارستان مطابق تعرفه‌های درمانی وزارت بهداشت محاسبه و به اطلاع همراه بیمار (پسر ایشان) رسانده شد تا طبق قوانین جاری وزارت بهداشت در صورت تمایل بیمار به انجام ادامه درمان در سایر بیمارستان‌ها با ستاد اعزام دانشگاه هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد که ایشان در طی دوره بستری رضایت کامل خود را از سیر درمان بر اساس مصاحبه با روابط عمومی اعلام نموده‌اند.

متأسفانه در روز ترخیص که روز تعطیل نیز بوده است علی‌رغم تذکرات قبل اقدامی جهت پرداخت مالی از جانب خانواده بیمار صورت نگرفت و در روز ترخیص با صورت‌حساب حدودی 170 میلیون ریال بر اساس تعرفه‌های دولتی غیردانشگاهی بدون داشتن ودیعه اولیه بیمار اقدام به ارائه چک (یک‌صد میلیون ریالی شخص و ذکر بدون تاریخ) تقاضای ترخیص کامل نموده‌اند که سیستم مالی هیچ مرکز درمانی نمی‌تواند با شرایط فوق نسبت به ترخیص بیمار اقدام نماید که بنا به احترام به شأن هنری مقرر گردید با اخذ مدرک معتبر یا چک فردی علی‌رغم روند قانونی با ایشان مساعدت و ادامه روند قانونی ترخیص به روز بعد (غیرتعطیل) موکول گردد و با نامبرده در این زمینه مساعدت کامل انجام شد.

علی‌رغم همکاری کامل، ایشان با تهدید رسانه‌ای کردن موضوع و پرخاشگری بیمارستان را ترک نمودند.

در متن مصاحبه ایشان ذکر گردیده که اگر کس دیگری به‌ جای من بود و شناخته شده نبود حتماً فوت می‌کرد که روند توضیح فوق موید درمان اورژانسی بدون در نظر گرفتن موقعیت اجتماعی نامبرده صورت گرفته و در جایی نیز ذکر نموده‌اند که گواهینامه ایشان گرو گرفته شد. مطابق قوانین جاری و عرف کشور گواهینامه در هیچ مرکزی نمی‌تواند به‌عنوان وثیقه جایگزین هزینه 170 میلیون ریالی باشد که مبین عدم تمایل نامبرده جهت همکاری به‌عنوان تسویه حساب مالی با بیمارستان و سوء استفاده از موقعیت اجتماعی در بین رسانه‌ها است.

در انتها روند فوق با اصول اخلاقی و حرفه‌ای جامعه هنری منافات داشته و در جهت سوء استفاده از موقعیت اجتماعی و رسانه‌ای بسیار تأسف‌برانگیز و جای تأمل دارد.



منبع : سلامت نیوز
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 18458
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پيشنهاد ميشود مراكز درماني نفت از پذيرش افراد متفرقه غير نفتي خودداري كنند
امیر
Iran, Islamic Republic of
جونش رو مدیون بیمارستان و کارکنان نفته بعد اینجوری نمک نشناسی میکنه. بخش قلب بیمارستان نفت واقعا بی نظیره
شایان
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم،تا بیمارستان نفت باشه که دیگه غره نفتی رو پذیرش نکنه