۰

حفر و تکمیل 4300 حلقه چاه طی چهار دهه فعالیت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد: طی حدود چهار دهه‎ فعالیت، حفر و تکمیل چهار هزار و ۳۰۰ حلقه چاه نفت و گاز با متراژی بیش از ۹ میلیون متر در کارنامه این شرکت ثبت شده است.
حفاری - عصر نفت
حفاری - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، حیدر بهمنی با بیان این مطلب، به موانع پیش روی کار از جمله جنگ تحمیلی و تحریم‎های ظالمانه غرب علیه صنعت نفت ایران اشاره کرد و افزود: با وجود همه محدودیت‎ها، امروز شرکت ملی حفاری ایران با داشتن ناوگانی متشکل از ۷۵ دستگاه حفاری خشکی و دریایی و تجهیزات کاربردی در بخش‎های خدمات متنوع فنی، مهندسی و تخصصی بدون نیاز به هیچ شرکت خارجی به نحو مطلوب پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه در صنعت حفاری حدود ۳۰ هزار قطعه پرمصرف کاربرد دارد، ادامه داد: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‎های پیشگام  در عرصه بومی‎سازی قطعات و تجهیزات در صنعت نفت در بیش از یک دهه اخیر موفق به ساخت بیش از ۲۰ هزار قطعه و تجهیز صنعت حفاری شده است.

بهمنی گفت: این شرکت همسو با وظایف ذاتی خود، مسئولیت‎های اجتماعی را نیز مدنظر دارد و ضمن اثرگذاری در ایجاد فرصت‎های شغلی در استان خوزستان، در زمینه ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی گفت: این شرکت با داشتن ۱۷ هزار نیروی کارآمد در مناطق خشکی و دریایی بالغ بر ۱۰ استان کشور، عملیات حفاری و ارائه خدمات جانبی به شرکت‎های نفتی را برعهده دارد و با توجه به استقرار حوزه ستادی آن در اهواز بخش اعظم کارکنان بومی استان خوزستان هستند.

منبع : مهر
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 18526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *