۰
۹
​باز هم بازی آمار وزیر نفت با منابع انسانی

این بار 130 هزار نفر!

این بار 130 هزار نفر!
ميزنفت/  وزیرنفت در برنامه خود برای حضور در وزارت نفت دولت دوازدهم، بازهم به تعداد نیروی انسانی اشاره کرد و نوشت در سال 1384 تعداد نیروی انسانی 130 هزار نفر بوده است که بعد از او، این تعداد به 230 هزار نفر رسیده است. آماری دیگر که وزیرنفت ارائه داد هم شاید درنوع خود جالب باشد وقتی این عدد را در کنار اعداد دیگری که وزیرنفت پیشتر اعلام کرده، قرار دهیم.

 وزیر نفت در تاریخ 26 آبان 1392 در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اینگونه گفت: تا سال 84 حدود 90 هزار نفر در صنعت نفت مشغول به کار بودند اما این عدد امروز به 140 تا 240 هزار نفر رسیده است.

 پس از آن٬ وزیر نفت در تاریخ 6 اسفند 92 در جلسه شورای شهر تهران گفت: وقتی من رفتم صنعت نفت با کمتر از 100 هزار نفر اداره می‌شد ولی امروز 250 هزار نفر در این صنعت مشغول هستند.

 او در 20 مرداد 93 در برنامه تلویزیونی پایش هم گفت:  وقتی وزارت نفت را در سال 84 ترک کردم حدود 80 هزار نفر شاغل داشتیم و حالا که تمام پتروشیمی ها و پالایشگاه ها واگذار شده 120 هزار نیرو داریم. در حال حاضر بین 50 تا 60 هزار نیروی مازاد داریم آیا می شود باز هم استخدام کنیم؟

  او اما در تاریخ 23 آذر ماه 95 در مجلس و در پاسخ به سوال حاجی دلیگانی چنین گفت: مجموع نیروهای صنعت نفت تا پایان سال 83 حدود 136 هزار نفر بوده و این تعداد در پایان سال 91 به 225 هزار نفر رسیده است!

 به نظر می‌رسد هنوز آمار دقیق و یکدستی از تعداد پرسنل صنعت نفت در اختیار وزیر نیست که بدانیم تا سال 84 چندده هزار نفر در صنعت نفت مشغول بودند و در سال 92 چند ده هزار نفر دیگر به آن‌ها اضافه شدند!
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 18556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
دقت بفرمایید سطح اطلاعات وزیر محترم نفت از تمامی زوایای این وزارت و صنعت عظیم و استراتژیک در همین حد و مغشوش است. علت آن ساده است. برگردید و عملکرد ساله ایشان را ملاحظه کنید. علت دافعه این ژنرال که حتی سایر ژنرال های رفیق غیر قابل تحملش یافتند را جستجو کنید...... خاطرات بعضی مدیران با ایشان در زمان ریاست مرحوم رفسنجانی شنیدنی و تایید کننده این موضوع است. آیا اگر فردی تلاش کند مرتب و مستمر دیگران را محکوl کند خود تبرئه می شود.
Iran, Islamic Republic of
خدا به کارکنان صنعت نفت رحم کند دوباره بازنشسته ها دوباره عدم شایسته سالاری دوباره مدیر عاملان بازنشسته تمدید شده و دوباره بی انگیزگی و ..........
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
عدد هرچه هست باید قبول کرد از سال 84 با استخدام بی ضابطه و غیر قانونی هزاران نفر از افراد ناکاردان بی سواد با مدارک نامربوط ضربه سنگینی به بدنه وزارت نفت خورد.در حال حاضر مازاد نیرو باعث کاهش شدید بهره وری گردیده. خوشبختانه در زمان حضور آقای زنگنه جلوی این استخدام های رابطه ای گرفته شده و ایشان تحت هیچ عنوانی سفارش پذیر نیست.
Romania
شما فکر می‌کنید که در این ۴ سال گذشته نیروی سفارشی و با تایید خود آقای زنگنه استخدام نشده‌اند!؟
در یک منطقه عملیاتی که جمعا ۱۰۰ نفر کار می‌کردند، در ۴ سال گذشته ۶ نفر نیروی جدید جذب شده است. اتفاقاً یکی از اینها که از ابتدا به صورت قرارداد مستقیم جذب شده قبل از دولت روحانی خیلی تلاش می‌کرد اما موفق نشده بود.
Iran, Islamic Republic of
گروهبان ول كن نيست؟
علي رضا
Iran, Islamic Republic of
تورو خدا به داد شركت نفت فلات قاره برسيد ، نيروها بي انگيزه شدن ، مديريت عرضه نداره ، توليد نفت به نصف كاهش پيدا كرده ، فاميل بازي و رفيق بازي واوردن فاميل بيداد مي كنه، تمام پروژه ها خوابيدن ،
Iran, Islamic Republic of
به کارکنان نفت در دوره زنگنه خیلی خیلی ظلم شد
منفورترین وزیر در بدنه کارکنان صنعت نفت زنگنه است
مهدي
Iran, Islamic Republic of
100 هزار نفر از اين افراد مربوط به تغيير قرارداهاي پيمانكاري به قرار داد مستقيم با دولت است. لطفا وزير مغلطه نكند.
بهروز
Iran, Islamic Republic of
در دوران 8 سال ریاست احمدی نژاد ده ها هزار نفر نیرو بی کفایت و بی دانش تحت عنوان قراردادی جذب صنعت نفت شد و حق بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه نفت و غیره ضایع شد. در حال حاضر هم تمام سایت ها و امکانات نفت بسیج شده تا حقوق 3 الی 4 میلیونی این پارتی داران پر مدعا بیشتر شود. معاونت عملیات غیر صنعتی کاری ندارد جز پیگیری امورات نیروهای قرارداد مستقیم..