۰
۱

آقای زنگنه لظفا توضیح!

احمد مرادی در واکنش به استخدام افراد غیر بومی در پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» تصریح کرد: وزیر نفت در مورد استخدامی های پالایشگاه ستاره خلیج فارس توضیح دهد.
آقای زنگنه لظفا توضیح!
به گزارش ميزنفت به نقل از موج٬ نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامى با اشاره به استخدام فله ای و بدون ضابطه افراد غیر بومی طی سالیان گذشته در صنایع غرب بندرعباس، گفت:مدیران صنایع غرب بندرعباس تا کنون از نجابت مردم هرمزگان سوء استفاده کرده اند اما دیگر اجازه نخواهیم داد حق جوانان بومی استان ضایع شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مدیران صنایع غرب بندرعباس بدانند که اگر قرار باشد جوانان این استان در آن صنایع به کار گرفته نشوند، پس ضرورتی هم برای ایجاد مراکز صنعتی و پالایشگاهی در استان وجود ندارد.

مرادی در ادامه خطاب به مردم هرمزگان گفت:از مردم نجیب استان می خواهم که منتظر مسئولین نبوده و خود مطالبه گر حق و حقوقشان باشند.

وی اذعان داشت:بکارگیری جوانان هرمزگانی در صنایع غرب بندرعباس یک مطالبه عمومی است و بنده به عنوان خادم مردم هرمزگان هر آنچه در توان دارم را دریغ نخواهم کرد.

نماینده مردم بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در خانه ملت، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان باید این موضوع را به جد پیگیری کنند، گفت:هیچ بهانه ای در این خصوص قابل قبول نیست و همه مسئولین استانی وظیفه دارند که با تمام قدرت در مقابل این حق خوری آشکار واکنش نشان دهند.
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 18573
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


م
Iran, Islamic Republic of
اگر حریف آقای امامی که یار غار آقای زنگنه هست شدید!!!!
ایشان سابقه های درخشانی چون حقوق بگیر نجومی،زندان و..دارند وبا حکم زنگنه مدیرعامل ستاره خلیج شده اند.