۰
۵
​ نماینده‌ای که کارکنان نفت را کتک زد:

معرفی زنگنه٬ شاهکار روحانی بود!

معرفی زنگنه٬ شاهکار روحانی بود!
ميزنفت/  در ادامه مصاحبه گیری رسانه‌ها با نمایندگان مجلس٬ کوروش کرم پور نماینده مردم فیروز آباد گفته است رئیس جمهور با معرفی بیژن نامدار زنگنه به مجلس شاهکار کرده است. شنیدن چنین اظهار نظری از این عضو کمیسیون انرژی چندان هم عجیب نبود وقتی وی طی درگیری فیزیکی با چند تن از کارکنان نفت٬ یکی از آن‌ها را راهی آی سی یو می‌کند و وزارت نفت هم هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نمی‌دهد. 

 کرم پور که خود را یک سردار سپاه پاسداران نامیده است در ماجرای حمله داعش به مجلس شورای اسلامی در یک داستان سرایی گفت که به تروریست‌های تکفیری نبرد تن به تن داشته  و با زیرکی به سمت آن‌ها تیراندازی کرده است ولی وقتی فیلم ماجرای تیراندازی منتشر شد تصویری از این حماسه نبود. 

 اینکه یک نماینده مجلس چند کارمند نفت را زیر ضربه‌های خود و چوب می‌گیرد به کنار٬ اما نکته تاسف انگیز آنجاست که وزارت نفت حتی خمی به ابرو نیاورد که به کارکنانش حمله شده است. جالب تر اینکه از کارکنان خواسته‌ شد از وی شکایت نکنند تا کرم پور اینگونه وارد گود شود و انتخاب زنگنه را شاهکار بداند. شاید حق با او باشد٬ معرفی وزیری که حق کارکنان نفت را از کرم پور نگرفته است در نوع خود شاهکاری است بزرگ...!

اما ماجرای کرم پور چه بود؟ این عضو کمیسیون انرژی مجلس که در فروردین سال 96 برای دیدار با یکی از مدیران شرکت‌های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی به دفتر این شرکت مراجعه کرده بود، با نیروهای حراست این شرکت به مشاجره پرداخته و با تشدید مشاجره لفظی، نهایت کار را به ضرب و شتم و درگیری فیزیکی می‌رساند.

نیروهای حراست این شرکت در ابتدای مراجعه این نماینده مجلس به شرکت، از وی می‌خواهند جهت تایید دفتر مدیرعامل مجوز ورود او به ساختمان را صادر کنند که این درخواست حراست با برخورد تند این نماینده مجلس مواجه می‌شود. گویا نیروهای حراست این نماینده را نمی‌شناختند و همین موضوع موجب ناراحتی این عضو کمیسیون انرژی می‌شود تا آقای نماینده طی یک درگیری فیزیکی، تعدادی از نیروهای حراست را راهی بیمارستان کند.

پس از این برخورد فیزیکی، نیروی انتظامی به محل درگیری می‌آید که به پلیس اعلام می‌شود این درگیری داخلی و سازمانی است. با عدم دخالت پلیس در این غائله مدیرعامل شرکت از نیروهای حراست می‌خواهد از شکایت خود از این عضو کمیسیون انرژی خودداری کرده و همه چیز را فراموش کنند. تمامی شواهد این درگیری هم پاک شده و اوضاع عادی جلوه داده می‌شود.

این نماینده هم به دفتر مدیرعامل رفته و با ضیافت ناهاری که آقای مدیر برای وی و همراهانش ترتیب داده بود، ساعاتی را در شرکت سپری کرده و در نهایت برای همراهی رئیس جمهور در مراسم افتتاح 5 فاز پارس جنوبی خود را به عسلویه رساند.

با توجه به برکناری کریمی از شرکت نفت مناطق مرکزی و حمایت این نماینده مجلس از این برکناری، مدیرعامل این شرکت برای از دست ندادن میز و صندلی خود به دلجویی از ضارب پرداخته و براحتی از حق کارکنان خود می‌گذرد. گفتنی است این نماینده مجلس رئیس مجمع نمایندگان یک استان کشور است و برای آقای مدیر، یک حامی بزرگ محسوب می‌شود.

در پایان، به رسانه‌های همسو با وزارت نفت توصیه می‌شود بهتر است روی بیعت گرفتن از بیعت کنندگان حساسیت بیشتری داشته باشند که برخی افراد و چهره‌ها بیش از آنکه به سود وزیر نفت باشند٬ به ضرر مقام عالی وزارت است.
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب: 18579
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
معرفی زنگنه خیانت به وزارت نفت است این نماینده هم حتما از طرف زنگنه چیزی عایدش شده.وقتی هر کی از راه رسیدوارد کمسیون انرژی میشه بهتر از این نمیشه
Iran, Islamic Republic of
معرفی زنگنه خیانت به وزارت نفت است این نماینده هم حتما .....وقتی هر کی از راه رسیدوارد کمسیون انرژی میشه بهتر از این نمیشه
Iran, Islamic Republic of
زنگنه برترین وزیر پس از انقلاب بوده هست و خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
اینگونه افراد هستند با این عملکردشان وزیره خواری وزرا بعنوان پاسدار نام مقدس سپاه را در اذهان خدشه دارکرده اند... به خدا واگذارتون کردیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
از مردی ( و نه سناتوری) که آن طور خاص گفتگو می کند و همه اورا می شناسند چه انتظار دیگری در "تحلیل" ( بلا تشبیه) اوضاع دارید.
آقای مهندس زنگنه در روزهای اول دوره اول وزارتش تخیل کردند اگر دیگران را محکوم کنند خویش تبرئه می نمایند. اما جامعه در مورد کدامین مسئول چنین به قضاوت رفت که وی این گونه به خطا نتیجه گرفت و عمل کرد. شیر فرتوتی که چشم دیدن شیران جوان را ندارد یا باید به مکر و تزویر متوسل شود یا راه خانه نشینی در پیش گیرد. روزی که مردم پیشگاه بگشایند و به حساب تک تک این منفعت پرستان غرب زده رسیدگی نمایند در موعد مقرر است.
زنگنه چشم و گوش و تاب هیچ فکر تازه و خلاقیت نو و اصولی را ندارد. اگر در وفاق او بگویی به شما خواهد پرید که من نیازی به وکیل ندارم. اگر در خلاف او از اصول بگویی نیز به شما خواهد پرید که من وزیری 30 ساله ام. اگر سکوت کنی به ملت خیانت کرده ای و اگر متارکه کنی به وجدانت. حرفت هر چه باشد خریداری ندارد. جز آنکه او می خواهد و می گوید. کی جامعه رنجدیده ما این گونه فرزندان خود گنده بین و مزور پرورش داد. منشا آموزش و پرورش این خلقیات پلید چیست و کجاست؟