۰
۴

جانشین "وزیری هامانه" مشخص می شود؟

پس از استعفای وزیری هامانه در سال گذشته، پست قائم مقامی وزارت نفت خالی ماند و وزیر نفت شخص دیگری را در این سمت منصوب نکرد. پس از گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از این تاریخ، شنیده ها حکایت از تصمیم وزیر نفت برای انتخاب قائم مقام جدید دارد.
وزیری هامانه - عصر نفت
وزیری هامانه - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، سید کاظم وزیری هامانه وزیر نفت ایران در دولت نهم که با آغاز به کار دولت یازدهم به عنوان قائم مقام وزیر نفت منصوب شده بود، بیست و نهم آذرماه سال گذشته از ادامه همکاری با وزارت نفت استعفا کرد.

«بیژن زنگنه» با قبول استعفای وزیری هامانه، با صدور پیامی نسبت به این اقدام وی واکنش نشان داد. در نامه ای که وزیر نفت خطاب به سیدکاظم وزیری هامانه نوشته، آمده است: "اکنون که به خواست خود به همکاری اداری با صنعت نفت خاتمه می دهید، وظیفه خود می‎داند که از خدمات صمیمانه جنابعالی برای پیشرفت صنعت نفت بویژه در سال‌های اخیر و از اهتمام جنابعالی برای پیشبرد طرح ستاره خلیج فارس تقدیر و تشکر نماید. خدمات و دلسوزی‌های جنابعالی برای صنعت نفت، فراموش ناشدنی است و قطعا این صنعت در آینده نیز کماکان از مشورت‌ها، نظرات و همکاری جنابعالی بهره خواهد گرفت."

پس از استعفای وزیری هامانه و تصمیم وی به قطع همکاری با زنگنه، پست قائم مقامی وزارت نفت خالی ماند و وزیر نفت شخص دیگری را در این سمت منصوب نکرد. پس از گذشت نزدیک به 10 ماه از این تاریخ، شنیده ها حاکی از تصمیم وزیر نفت برای انتخاب قائم مقام جدید است. برخی اخبار غیررسمی از «مرضیه شاهدایی» مدیرعامل فعلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر نفت به عنوان گزینه اصلی قائم مقامی وزیر نفت حکایت دارد.



منبع : تسنیم
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 19114
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای کل صنعت نفت متاسفیم یک فردی که با لابی گروهی خاص از یک کارشناس ساده یک شبه ره صد ساله را پیمود چطور قایم مقام وزیر می شود آقای وزیر بررسی کنید تا بدانید مرضیه شاهدایی کیست
امیر
United States
تا " شایسته" سالار نباشد "شایسته سالاری" حرف مفت تبلیغاتی است. در پتروشیمی و نفت خا...شاهدایی و سوابق ابشان را می شناسند. مدیری که حتی یک روز دانش مدیریت نفت نمی داند. البته انتصابات از سال 92 تاکنون غیر از این نبوده است. شرکت نفت خزر, موسسه مطالعات ( لیسانس ورزش از دانشگاه پیام نور) , پژوهشگاه صنعت نفت (ایران خودرو) , دانشگاه صنعت نفت ( مرتبه علمی یک دانشگاه مهم در کشور "استادیار") , شرکت ملی گاز ( مدیر غلات), pogc, ملی حفاری, همه کار شرکت ملی نفت ( مدیر فاضلاب) خواهر دوقلوی BP, مدیر تولید نفت ( زمین شناس) ,ملی حفاری (مدیر پتروشیمی دهدشت) و البته در صدر همه 23 نماینده محترم سایق خانه وکلای ملت که احتمال مفسد شدنشان می رفت و به خیر گذشت, ....
Iran, Islamic Republic of
از همه جالب تر کاتوزیانه که معاونت هایش و مدیرانش را هم از ستاد ایرانخودرو به نفت آورد
هیچکس هم نگفت که نفت چه ربطی به خودرو داره
Iran, Islamic Republic of
از همه جالب تر کاتوزیانه که معاونت هایش و مدیرانش را هم از ستاد ایرانخودرو به نفت آورد
هیچکس هم نگفت که نفت چه ربطی به خودرو داره