۰
۱۳
بالاخره انجام شد

یکی از شاگردان زنگنه معاونش شد

و​زیر نفت با صدور حکمی، علیرضا صادق آبادی یکی از دانشجویان سابق خود را به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.
یکی از شاگردان زنگنه معاونش شد
به گزارش ميزنفت به نقل از وزارت نفت در حکم بیژن زنگنه خطاب به علیرضا صادق آبادی آمده است: «با عنایت به تجربه، تدبیر و تخصص جنابعالی، به استناد مواد (16) و (18) اساسنامه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده مورخ 16/7/1396 آن شرکت، به موجب این حکم برای مدت 3 سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت یادشده منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و تعامل با سایر اعضای هیئت مدیره و کارکنان صدیق و وظیفه‌شناس آن شرکت در انجام وظایف خود موفق و موید باشید.»

صادق آبادی دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار، فوق لیسانس و لیسانس مهندسی مکانیک است.

وی از سال 93 تاکنون مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف بوده است.

همچنین از دیگر سمت‌های وی در گذشته می‌توان به نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مرجان، عضو اصلی هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس، مدیریت پروژه‌های پایین دستی شرکت انرژی دانا، عضویت در هیئت مدیره موسسه مطالعات بین المللی نفت و مدیرعاملی شرکت توان نیروی آراد اشاره کرد.

بنابراین گزارش صادق آبادی پیش از این دانشجوی زنگنه در دانشگاه خواجه‌نصیر بوده است و سوابق جدی وی در حوزه نفت به دوره دوم مسئولیت زنگنه مربوط می‌شود.

تنها سابقه صادق‌آبادی در حوزه صنعت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی طرح فراگیر پالایشی سیراف بوده است که در مرحله طراحی اشتباهات متعدد و مفصلی داشته است و هم در مرحله اجرا از سال ۹۳ تاکنون در مرحله خاک‌برداری باقی مانده است.

علیرغم جذب و ارتقای بسیار سریع صادق‌آبادی در وزارت نفت بدون تحصیلات مرتبط و بدون سابقه روشن در صنعت پالایش، نخبگان بورسیه دانشگاه نفت با مشکلات فراوان و بعضا عجیبی در جذب به این صنعت مواجه هستند.
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 19224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رنگنه رشتش عمران به مکانیک چه ربطی داره و ...
توسلی...پارس جنوبی
Iran, Islamic Republic of
سلام...آنچه بسیار عجیب است سوابق نه چندان درخشان آقای صادق آبادی است که پله های ترقی را چند تا چند تا پیموده و علیرغم ناکارآمدی وی را به دلیل بله قربان گویی صرف در راس شرکت معظم پالایش وپخش قرار داده است!!
آریو
Iran, Islamic Republic of
له قربانگو در صنعت نفت کم نداریم، اما چرا این بچه؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
البته متن حکم را دقیق بخوانید . نوشته عضو اصلی هیات مدیره . اما سخنی از مدیرعامل شدن نگفته . البته فعلا" !!
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم برای زنگنه و افکار این پیرمرد بازنشسته .....
Iran, Islamic Republic of
متاسفیم برای زنگنه و افکار این پیرمرد بازنشسته .....
حسین
Iran, Islamic Republic of
دست وزیر نفت درد نکنه انشالله در هلدینگ خلیج فارس هم جوانگرایی کنه
Iran, Islamic Republic of
اقای میر معزی شناخت درستی از آقای زنگنه داشت که پیشنهاد مدیر عاملی شرکت ملی نفت را در دوره جدید وزارت او نپذیرفت
Iran, Islamic Republic of
زنگنه با این حکم نشان داد کشور ب....
هیچکس به اینگونه عملکرد زنگنه و بازی کردن با ضوابط و شرایط وزارت نفت عکس العمل نشان نمی دهد
Iran, Islamic Republic of
یکی تو این مملکت نیست جلوی این زنگنه را بگیرد دارد وزارت نفت را نابود میکند
امیر
Iran, Islamic Republic of
دوره جدید "امپراطوری رسانه ها" است. دورانی که با هزار بدبختی؟ جابجایی؟ چند نفر زیر یک سقف جمع می شدند تا مثقالی اطلاعات را با هم تبادل نمایند گذشت. ( یا دورانی که در کنار تاسیسات می نوشتند "عکسبرداری ممنوع") این دوران محرمانه ترین اخبار, دزدی ها, دروغ ها, خالی بندی , چاخان ها, حیله ها, نفاق ها, شایعات, ... بسیار سریع و گسترده روی برد رسانه ها و در معرض قضاوت عمومی قرار می گیرد. و یکی از اینها همین اشتباهات زشت و کوته فکری مسولینی است که با عملکرد خود نشان داده اند کم از قوم بی انصاف و شقی و بی سواد و بی فرهنگ مغولان (گذشته) ندارند. مسولینی که چون ضحاک دو مار بر شانه دارند که نه آنها هرگز ماران سیر می شوند ( از کردار بد) و نه صاحیشان ( از اندیشه بد).
سعید
Iran, Islamic Republic of
دم زنگنه گرم به هیچکس باج نمیده هلدینگ خلیج فارس رو بروزرسانی کن
Iran, Islamic Republic of
با این روندی که در افزایش واردات بنزین بوجود امده و دیوانگی ترامپ با شروع مجدد تحریم ها و این چینش مدیریتی قصد دارند کشور را بهم بریزن