۰
۶

شاید دیگر معاون جوان نداشته باشم

وزیر نفت با اشاره به وجود گوگرد در بنزین توزیع شده در سطح شهر تهران گفت: این موضوع اتفاقی و گذرا بود و کیفیت بنزین ارائه شده در سطح کلان‌شهرها یک‌نواخت و ثابت است.
زنگنه - عصر نفت
زنگنه - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، بیژن زنگنه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در جمع خبرنگاران با اشاره به جوانگرایی در مجموعه وزارت نفت، گفت: این جوانگرایی در وزارت نفت ادامه دارد و ممکن است در سطح معاونت‌ها نباشد.

وی گفت: جوانگرایی یکی از اصول برنامه من در دولت است اما مدیران جوان باید از تجربه مدیران با تجربه استفاده کنند و من از مدیران با تجربه خواهش کردم که در اداره امور به جوان‌ها کمک کند.

زنگنه با اشاره به وضعیت صنعت پالایش کشور گفت: هدف‌گذاری ما رسیدن به ظرفیت پالایش روزانه 3 میلیون بشکه نفت است که این مهم باید از طریق پالایشگاه‌های سیراف، ستاره خلیج فارس، جاسک و آناهیتا به همراه پالایشگاه‌های موجود کشور صورت پذیرد.

وزیر نفت در ادامه در پاسخ به این سوال که اخیراً سازمان استاندارد اعلام کرده است گوگرد بنزین ارائه شده در تهران بالاست، گفت: کیفیت بنزین کاهش پیدا نکرده و معمولاً روند یک‌نواختی دارد، در تهران و کلان‌شهرها نیز باید معاینه فنی خودروها را نیز در نظر گرفت.

وی گفت: میزان گوگرد در بنزین ناچیز است و اگر هم چنین چیزی اعلام شده اتفاقی و گذرا بوده است.

زنگنه در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پالایشگاه ستاره خلیج فارس و اینکه گفته شده بود این پالایشگاه با مشکلات مالی مواجه است، تصریح کرد: این پالایشگاه در حال حاضر بنزین تولید می‌کند و 2 واحد بعدی نیز باید راه‌اندازی شود که این موضوع باید در دستور کار سهامداران قرار گیرد و توسط آنها پیگیری شود. 

وی خاطرنشان کرد: ما نیز در حال حاضر پیگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم مشکلات مالی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برطرف کنیم.



منبع : فارس
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 19259
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... به کجا داری میری
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
امیر
Iran, Islamic Republic of
با توجه به انتصابات مضحک و ن.... , در واقع از مدیران با تجربه خواهش کرده اند که کارهای این نوجوانان را بپوشانند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
با انتصاب ایشان توسط ..., سه رشته آسیب به نفت وارد می شود. اول, مسندی که تاکنون بزرگانی چون محمد رضا نعمت زاده بر آن تکیه می زدند, اکنون توسط کودکانی برای قایم باشک بازی اشغال شد. لاجرم اولین سطح مدیریت بلافصل ایشان این بازی را بر نمی تابد. ..... بنابراین سطح بلافصل مدیریت هم تغییر خواهد کرد. معلم زبان انگلیسی , همکلاسی همدرد دانشگاهی, و ... جای آنها را در حیاط خلوت آقا صادق می گیرند. اما خشایار به فرزند خوانده خود گفته است دست به لایه های پایین تر به ویژه در نیم سال دوم نزند که قیامت می شود.
دوم, حالا که 13 ساله ها راه افتادن در خیابان , هر نوجوان نفتی دیگری خواهد گفت چرا من نباشم؟ و البته در وخامتخانه های دیگر هم. شبهه وقتی یقین می شود که سه سال دیگر این سیب زمینی قاطی میوه ها به کمتر از وزیر و سفیر و معاون رئیس جمهور بسنده نخواهد کرد.
سوم, بر مسند این کوتوله هیچ بزرگ دیگری رغبت نخواهد کرد تا بعد از ایشان فساد برداری کند ( مثل گود برداری).
اما بیشترین آسیب همان اولی است. و نتایج وخیم آن و هزینه سنگین این انتصاب بر دوش مردم است.
به هر حال پالایش و پخش بعد از این قدم از قدم نمی رود. جز یک هدفمندی والسلام. راهبری بزرگترین پالایشگاه 550 هزار بشکه ای جهان بدست ....افتاده است که سابقه بازی فقط در زمین و خاک سیراف را در توشه خود دارد. با چند سنگ بر قوزک پا از سهامداران آن طرح.
Iran, Islamic Republic of
دروغ دروغ و دروغ شیخ الوزرا چرا دروغ گویی می کنی شما که نمی خواستی وزیر باشی
حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا در سطح معاونت نداشته باشی؟چ بلایی سر متروشیمی ها می آید پس فکری برای جوانگرایی در هلدینگ خلیج فارس کن لطفاو...............