۰
۱
در یک اقدامی عجیب

دفتر پالایشگاه ستاره تعطیل شد!

یک روز پس از اجرایی شدن «شبه کودتا» در پالایشگاه ستاره خلیج فارس٬ حراست شرکت ملی پالایش و پخش با بستن درب ورود دفتر این پالایشگاه در تهران٬ مانع حضور کارکنان ستاره خلیج فارس در محل کارشان شد.
دفتر پالایشگاه ستاره تعطیل شد!
به گزارش ميزنفت٬ صبح امروز کارکنان این پالایشگاه با درب بسته محل کار خود مواجه شدند که در مقابل این درب چند نیروی حراست ایستاده بودند و اجازه ورود آن‌ها را ندادند. به این کارکنان اعلام شد تا اطلاع ثانوی ساختمان تعطیل است و کسی حق ورود ندارد.

این در حالی است که اقدام عجیب شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از روز گذشته با اعتراض شدید شستا – بزرگترین سهامدار این پالایشگاه - همراه شده است. با این وجود پالایش و پخش به کار خود مشغول است و در ادامه «شبه کودتای» خود در هرمزگان٬ دفتر تهران را هم تعطیل کرد تا بجز نیروهای پالایش و پخش کسی حق ورود به این ساختمان را نداشته باشد.



جمع آوری اسناد و اطلاعات موجود در بخش‌های اداری٬ شاید مهم ترین دلیل تعطیلی سریع دفتر تهران و ممنوع الورود کردن کارکنان  باشد که اگر اینطور باشد در نوع خود عجیب و منحصر به فرد است. کارکنان دفتر تهران فعلا راهی منازل خود شدند و باید منتظر بمانند تا نتیجه کارهای مدیرعامل جوان مشخص شود.
 
 
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 19314
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
آن چنگیز و این تموچین و این هم خان گسترده. خامه بزن و خان ببر و خانه ویران کن. امیدوارم "تصادفی" حقی به حق داری برسد.