۰

سه میدان نفتی در یک قدمی امضای قرارداد

مدیربرنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه مشخص شده کدام شرکت از بین شرکت‌های پیشنهاد دهنده برای توسعه میادین نفتی آب تیمور،منصوری و چنگوله انتخاب می‌شوند، از احتمال امضای قرارداد این میدان‌ها تا قبل از سال ۱۳۹۷ خبر داد.
میدان نفتی - عصر نفت
میدان نفتی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، کریم زبیدی با بیان اینکه تکلیف لایه‌های نفتی پارس جنوبی و میادین آب‌تیمور، منصوری و چنگوله مشخص شده است، افزود: مطالعاتی که توسط شرکت‌های خارجی در مورد لایه‌های نفتی پارس جنوبی و میادین آب‌تیمور، منصوری و چنگوله ارائه شده در کمیته مشاورین مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی تعیین تکلیف شده‌اند و مشخص شده کدام شرکت از بین شرکت‌های پیشنهاد دهنده برای توسعه میادین نفتی انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مذاکرات با مرسک برای توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی پیشرفت خوبی داشته است، اظهار کرد: برای توسعه این لایه‌ها دو شرکت دیگر که یکی از آنها  یک شرکت روسی بود، ابراز تمایل کردند اما مذاکره با مرسک پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه نام شرکت‌هایی که دارای توسعه میادین انتخاب شده‌اند، در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد، در مورد زمان امضای قرارداد توضیح داد: از آنجایی که مذاکرات حقوقی و مالی این میادین پیچیده نیست، امیدوارم قرارداد آنها قبل از سال آینده امضا شود.

بر اساس این گزارش، دو شرکت پرتامینا و لوک‌اویل نتایج مطالعه خود را برای توسعه میدان منصوری، سه شرکت پرتامینا، لوک‌اویل و مرسک نتایج مطالعه خود را برای میدان آب‌تیمور و سه شرکت DNO، گازپروم و PTTEP نتیجه مطالعه خود را برای میدان چنگوله ارائه کرده‌ بودند.



منبع : ایسنا
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 19352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *