6 کشته و دو مجروح

جزئیات انفجار در پالایشگاه تهران

6 آبان 1396 ساعت 10:19

​عصر روز گذشته بود که یکی از واحدهای آیزوماکس پالایشگاه تهران که در دست تعمیر بود، دجار انفجار شد که طی آن 6 نفر کشته و دو نفر دچار مجروحیت جدی شدند.


به گزارش ميزنفت، اسامی جان‌باختگان به شرح زیر اعلام شد:
1- سیدکاظم امیری
2- نعمت کوخایی
3- محمدسجاد دارابی
4- محسن دارابی
5- پوریا دارابی
6- افشار میرزایی
جواد نوروزی و علی‌نظر جلیلیان در این حادثه مجروح شده‌اند. بر اساس این گزارش، این حادثه به قدری سریع اتفاق افتاده که افراد شاغل در این واحد نتوانستند خود را از مهلکه نجات دهند.
فرمانداز شهرستان شهرری با اشاره به آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه نفت تهران گفت: در این حادثه متاسفانه شش نفر جان خود را از دست دادند.
جمالی‌پور توضیح داد: کارگران مشغول تعمیر یک بخش بودند که نشت مواد نفتی با آتش‌سوزی همراه شد. در پی این حادثه شش نفر از تکنسین‌ها و مهندسان به دلیل استقرار روی ارتفاع پالایشگاه جان خود را از دست دادند و دو نفر هم به شدت مصدوم شدند.
 
وزیر نفت هم در پیامی جانباختن تعدادی از کارکنان زحمتکش در حادثه آتش سوزی پالایشگاه نفت تهران را تسلیت گفت.
زنگنه در این پیام نوشته است:  خبر در گذشت 6 تن از کارکنان زحمتکش پالایشگاه تهران که در جریان حادثه آتش سوزی اتفاق افتاد موجب اندوه و تألم فراوان شد.ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و خانواده‌های عزادار و همچنین کارکنان پالایشگاه تهران، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان که در راه انجام مسئولیت جان به جان آفرین تسلیم کردند طلب آمرزش و علو درجات و برای مجروحان سلامتی و بهبودی آرزو می‌کنم.
 لازم است مدیران و مسئولان ذیربط ضمن رسیدگی به خانواده‌های داغدار هر چه سریعتر نسبت به بررسی علل بروز حادثه اقدام و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی به‌عمل آورند.


کد مطلب: 19383

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/19383/جزئیات-انفجار-پالایشگاه-تهران

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir