وزیر نفت پیام داد

22 آبان 1396 ساعت 13:11

وزير نفت در پيامي ضمن تسليت به هموطنان استان کرمانشاه در پي وقوع زلزله گفت: براي کاهش درد آسيب ديدگان، بر تمامي نهادهاي زيرمجموعه وزارت نفت، تکليف است که با نهايت کوشش خود به ياري آسيب ديدگان شتافته و خدمات رساني در بخش‌هاي مرتبط نيز را به بهترين شکل ممکن دنبال کنند.


به گزارش ميزنفت به نقل از شانا، در متن پيام بيژن زنگنه، وزير نفت آمده است:
«حادثه زلزله در غرب استان کرمانشاه و جان باختن جمعي از هموطنان و مردم عزيز اين نواحي و ورود خسارات به ايشان، مردم ايران و بالاخص شهرها و روستاهاي آن منطقه را در عزا فرو برد. به نوبه خود اين ضايع بزرگ را به تمامي مردم ايران به خصوص هموطنان پايمرد و غيور استان کرمانشاه که بيشترين آسيب را متحمل شدند تسليت عرض مي کنم و ضمن آرزوي مغفرت الهي براي گذشتگان، براي بازماندگان اين حادثه تاسف بار صبر جزيل و بهبودي هر چه سريعتر از خداوند منان طلب مي کنم.
براي کاهش درد آسيب ديدگان، بر تمامي نهادهاي زيرمجموعه وزارت نفت، تکليف است که با نهايت کوشش خود به ياري آسيب ديدگان شتافته و خدمات رساني در بخش‌هاي مرتبط نيز را به بهترين شکل ممکن دنبال کنند.»
ساعت 21 و 48 دقيقه يکشنبه (21 آبان‌ماه) زلزله‌اي شديد به‌بزرگي هفت و سه‌دهم ريشتر در عمق 11 کيلومتري زمين در شهر ازگله از توابع استان کرمانشاه به وقوع پيوست که در بسياري از شهرهاي کشور احساس شد.


کد مطلب: 19542

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/19542/وزیر-نفت-پیام

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir