۰

بازداشت معاون جعلی زنگنه

​رئیس پلیس آگاهی استان البرز اعلام کرد: فردی که با جعل عنوان معاون وزیر نفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب کلاهبرداری می کرد در این استان دستگیر شد.
بازداشت معاون جعلی زنگنه
به گزارش ميزنفت به نقل از ایرنا، سرهنگ جواد صفایی روز چهارشنبه درگفت وگو باخبرنگاران افزود: با توجه شکایت 2نفر از فردی به هویت (م) که با معرفی خود به عنوان معاون وزیر نفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب از آنها کلاهبرداری کرده بود موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: متهم به شاکیان گفته بود که می تواند به واسطه آشنایان خود تمام آهن آلات ضایعاتی شرکت نفت را خریداری و 10 هزار تن نفت سفید و 10 هزار تن حلال روغن، زیر قیمت بورس باتوجه به سهمیه ای که دارد خریداری کند و اگر مبلغ 30 میلیارد تومان آجیل و خشکبار خریداری کنند، می تواند آن را در شرکت نفت به مبلغ 51 میلیارد و 470 میلیون تومان به فروش برساند.

صفایی ادامه داد: براساس وعده های دروغین این فرد، شاکیان اقدام به هزینه های میلیاردی برای کترینگ غذای کارکنان وزارت نفت، سفارش کارتن، خرید برنج، زعفران و ... کرده و مبلغی را نیز به متهم برای هماهنگی مربوط و اخذ تأییدیه داده بودند.

وی گفت: متهم نیز پس از کلاهبرداری با خودروی یکی از شاکیان متواری شد.

صفایی بیان کرد: با توجه به شکایت شاکیان متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و در منطقه کلاک شهرستان کرج رویت شد.
وی گفت: متهم پس از دیدن مأموران پلیس سعی در فرار با خودرو داشت که حین فرار با چند خودروی دیگر نیز تصادف کرد و در نهایت دستگیر شد.

وی اظهار داشت: نامبرده در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و پرونده برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر درحال بررسی است.
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 19623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *