۰

وزارت نفت 50 درصد قیر تکلیف شده را تحویل نداد

رئیس کمیسیون عمران مجلس از عدم تحویل ۵۰ درصد قیر تکلیفی سال‌های ۹۴ و ۹۵ به دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
وزارت نفت - عصر نفت
وزارت نفت - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، محمدرضا رضایی در نشست کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد:‌  با معاونان وزارت نفت و سازمان برنامه، بودجه و محاسبات در خصوص ارائه رایگان قیر به دستگاه‌های اجرایی نشستی برگزاری شد، طبق قانون وزارت نفت مکلف بود در سال های 94 و 95 دو میلیون تن قیر و در سال جاری 4 میلیون تن قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و جهاد کشاورزی ارائه دهد.

وی ادامه داد اما وزارت نفت حتی 50درصد قیر تکلیف شده را به دستگاه‌های اجرایی تحول نداده است، از آنجایی که قانون شفاف و روشن است به دنبال اعمال ماده 236 آیین نامه داخلی هستیم البته قرار است در جلسه بعدی استنکاف وزارت نفت از این قانون را بررسی و نهایی کنیم.

وی تصریح کرد: وزارت نفت در دفاع از خود به محدودیت‌های ایجاد شده از سوی سازمان برنامه و بودجه تاکید داشت اما نمایندگان اعتقاد دارند که خزانه یا سازمان برنامه نمی‌تواند مانع اجرای قانون شود بنابراین درخصوص استنکاف وزارت نفت در نشستی دیگر تصمیم گیری می‌کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس به خانه ملت گفت: با مسئولان سازمان آب و فاضلاب کشور نیز با توجه به بحران آب در کشور نشستی برگزار کردیم و میزان اجرایی شدن قانون برنامه ششم توسعه و بودجه سال 96 مطالعه و پیشنهادات برای بودجه 97دریافت شد.


منبع : تسنیم
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 19676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *