۰

بیژن زنگنه : بیمه‌ها حرفه‌ای کار نمی‌کنند

وزیر نفت با بیان این که شرکت های بیمه ای در ایران رقابت غیرسالم دارند، نرخ پایین می دهند و ممیزی نمی کنند، گفت: در جلسه ای با مدیران عامل بیمه خواهش کردم بیمه ها کار حرفه ای کنند.
بیژن زنگنه - عصر نفت
بیژن زنگنه - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، بیژن نامدار زنگنه در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه با بیان این که شرکت های بیمه می توانند با بازدید های اولیه تخصصی و الزام رعایت ایمنی، ضامن کاهش خطر و ریسک در حوزه نفت و انرژی باشند افزود: به صنعت بیمه حرفه ای نیاز داریم ، کار ما با آتش است و پارسال پس از چند حادثه ناگوار از بیمه ها خواستیم صنعت نفت را جدی بگیرند اما نمی خواهیم بیمه کار اداری باشد.

وی تصریح کرد : شرکت های بیمه ای در ایران چون رقابت غیر سالم دارند ، نرخ پایین می دهند ، ممیزی نمی کنند و مطالعات رسمی و ارزیابی دقیق هم ندارند.

زنگنه افزود : در جلسه ای با دکتر همتی و مدیران عامل بیمه خواهش کردم بیمه ها کار حرفه ای کنند.

وی گفت: می توانم به دولتی ها دستور اداری بدهم که نکات ایمنی را رعایت کنند ولی به خصوصی ها نمی توانم و این در حالی است که استاندارد سازی و ارزیابی ریسک جزء کسب و کار بیمه هاست ، باید ارزیابی و ممیزی کنید که آیا اصلا تاسیسات درست کار می کند و نیروها مستقر هستند یا نه.

زنگنه تاکید کرد : اینکه دو روز پس از آتش سوزی وارد عمل شویم ، هنر نیست بلکه نباید بگذاریم این اتفاقات بیفتند اگر هم رخ داد باید سریع وارد عمل شویم.

وزیر نفت خطاب به بیمه ها گفت : بیمه ها باید ضامن و تعیین کننده کاهش خسارت در حوزه نفت باشند .بیمه خوب بیمه ای نیست که با اغماض برخورد کند.

زنگنه گفت : پوشش بیمه را در صنعت نفت سخت و جدی بگیرید من هم حمایت می کنم و شما می توانید با کار حرفه ای ، ایمنی را بالا ببرید.



منبع : تسنیم
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 19708
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *