۰

زنگنه قول داد ولی عمل نکرد

​نایب رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی دارای تناقضات بسیار زیادی است و به عنوان نمونه اولویت‌بندی منطقه‌ای برای آن در نظر نگرفته‌اند، گفت: گرچه وزیر نفت قول داد که شرایط اصلاح شود، اما در عمل این اتفاق نیفتاد.
زنگنه قول داد ولی عمل نکرد
به گزارش ميزنفت، هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با  فارس،‌ با اشاره به تجمع و تحصن دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان و تعطیلی این دانشگاه توسط مسئولان گفت: هفته گذشته جلسه‌ای را با حضور نفت برگزار کردیم و رسماً از وی در این باره توضیح خواستیم که چرا شرایط فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعت نفت آبادان برای استخدام لحاظ نشده است. 

نایب رئیس کمیسیون انرژی گفت: اعتراضات جدی به وزیر نفت صورت گرفت و اعلام شد که برگزاری آزمون استخدامی دارای تناقضات بسیار زیادی است و به عنوان نمونه اولویت‌بندی منطقه‌ای برای آن در نظر نگرفته‌اید؛ گر چه وی قول داد که شرایط اصلاح شود اما ظاهراً‌ در عمل این اتفاق صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی دانشگاه صنعت نفت خسارت بسیار بزرگی را به این صنعت وارد خواهد کرد، گفت: در گذشته کسانی که در رشته معدن فارغ‌التحصیل می‌شدند به صنعت نفت می‌آمدند و عملاً کار به صورت سنتی انجام می‌شد اما با ایجاد دانشگاه صنعت نفت فارغ‌التحصیلان نفت،‌ مخازن، ژئوفیزیک حتی مکانیک و الکترونیک نیز به صنعت نفت آمدند و کار اصولی پیش رفت.

خادمی با اشاره به اینکه پیش‌تر کسانی که در این دانشگاه ثبت‌نام می‌کردند بورسیه بودند و پس از پایان تحصیل مستقیما‌ً برای اشتغال وارد صنعت نفت می‌شدند و حتی دوران سربازی خود را نیز در این صنعت می‌گذراندند اما رفته رفته اهمیت این دانشگاه کاهش پیدا کرد تا اینکه هم اکنون به این مرحله رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما به وزیر نفت رسماً اعلام کردیم که اگر قرار است دانشجویان صنعت نفت را دیگر استخدام نکنید نمی‌توان از امسال این کار را کرد حداقل باید اعلام کنید که از 4 سال بعد ما دیگر دانشجو را استخدام نمی‌کنیم تا وضعیت دانشجویان این دانشگاه مشخص شود و دانش‌آموزان به استخدام در صنعت نفت و تحصیل در این دانشگاه امید نبندند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر اینکه من در جریان لغو آزمون استخدامی نیستم،‌گفت: اما شرایط کنونی به سمتی می‌رود که ظاهراً این آزمون نباید برگزار شود. 
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 19716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *