۰

ورود مجلس به موضوع طولانی شدن مهار چاه 147

هدایت الله خادمی نائب رئیس کمیسیون انرژی گفت: اگر چاه دیر خاموش شود و بیش از ۴۵ روز از آتش‌سوزی در چاه ۱۴۷ رگ سفید بگذرد وارد موضوع می‌شویم و جلساتی در زمینه علل عدم مهار چاه برگزار می‌شود.
ورود مجلس به موضوع طولانی شدن مهار چاه 147
به گزارش ميزنفت، نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی خطای ماشین‌آلات را نیز با خطای انسانی مرتبط خواند و درباره زمان مهار حریق در رگ سفید با بیان اینکه ما نیز علاقه‌مندیم این اطفای حریق هرچه زودتر انجام شود، بیان کرد: نمونه‌های مشابه چنین اتفاقی از جمله چاه 24 نفت‌شهر را پیش از این داشتیم البته خاموش‌کردن چاه 24 به دلیل وقوع حادثه در عمق‌ کم، سخت‌تر نیز بود.

 وی با بیان اینکه همه امور عملیاتی از وقتی که چاه 24 نفت‌شهر آتش گرفت و تا وقتی که مهار شد فقط 38 روز به طول انجامید، گفت: دوستان نیز برای مهار چاه 147 رگ سفید در تلاشند گرچه مهارگران با مراحل کار آشنا هستند ولی باید با یکدیگر هماهنگی بیشتری داشته باشند چرا که اطفای سریعتر این حریق، ضررهای اقتصادی را نیز کمتر خواهد کرد./  به این موضوع که در دنیا گفته می‌شود چاهی آتش گرفته و هنوز خاموش نشده نیز باید توجه داشت بنابراین دوستان ضمن رعایت ایمنی، برنامه‌ریزی کنند که زودتر این چاه مهار شود.

خادمی تصریح کرد: آتش‌سوزی در این چاه علاوه بر داشتن هزینه‌های مالی، هزینه‌های کیفی نیز دارد چرا که رخ‌دادن ده‌ها آتش‌سوزی در مدت کوتاه سبب بی‌اعتباری ما می‌شود.
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 19818
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *