۰

تحریم بیمه‌ فرآورده های نفتی لغو نشده است

رئیس کل بیمه مرکزی البته تاکید کرد که هنوز اقدامات اجرایی برای پوشش بیمه اتکایی انجام نشده و تحریم های صنعت بیمه که بر روی فراورده های نفتی بوده توسط طرف غربی برداشته نشده و استدلال آنها هم مدت شش ماهه توافق ژنو است. البته به تازگی برخی شرکت ها به کشتی های خودشان که نفت ایران را حمل می کنند پوشش بیمه ای داده اند.
به گزارش «ميزنفت» محمدابراهیم امین تاکید کرد که هنوز اقدامات اجرایی برای پوشش بیمه اتکایی انجام نشده و تحریم های صنعت بیمه که بر روی فراورده های نفتی بوده توسط طرف غربی برداشته نشده و استدلال آنها هم مدت شش ماهه توافق ژنو است. البته به تازگی برخی شرکت ها به کشتی های خودشان که نفت ایران را حمل می کنند پوشش بیمه ای داده اند.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه به سامانه سنهاب و نقش آن در ارزیابی وضعیت شرکت های بیمه اشاره و تصریح کرد: برای اینکه نظارت بر فعالیت شرکت های بیمه بدون خدشه انجام شود شاخص هایی ملاک قرار گرفت که هم اکنون در حالی نهایی شدن است.

رئیس کل بیمه مرکزی انضباط مالی در صنعت بیمه را مبتنی بر رعایت موارد بسیاری از جمله ارزیابی ریسک و تعیین حق بیمه در پوشش های بیمه ای دانست و افزود: این ارزیابی نیازمند انضباط مالی در تهیه شناسایی دقیق درآمدها و هزینه ها و لحاظ کردن ذخایر فنی بیمه ای است تا در نهایت شرکت های بیمه بتوانند آمادگی لازم را برای پرداخت خسارات بیمه ای داشته باشند.
شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 1999
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *