۱
۱
حادثه برای نفتکش ایرانی

30 کارگر ایرانی ناپدید شدند

منابع چینی گفتند که کارکنان یک نفت‌کش بعد از برخورد با یک کشتی باری در شرق این کشور ناپدید شدند که در آن میان 30 ایرانی کشته شده‌اند.
30 کارگر ایرانی  ناپدید شدند
به گزارش میزنفت٬ چند ساعت پیش بعد از آنکه یک نفت‌کش با یک کشتی باری در شرق چین برخورد کرد، دچار حریق شد و 32 نفر از کارکنان نفت‌کش ناپدید شدند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، مقامات چینی خبر دادند در شرق این کشور یک تانکر حامل 136 هزار تُن میعانات گازی بعد از برخورد با یک کشتی باری آتش گرفت و 32 کارکن آن شامل 30 ایرانی و دو بنگلادشی کشته شدند. 

وزارت حمل و نقل چین گفت که کارکنان کشتی باری که همگی چینی بودند، نجات یافته‌اند. 

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم نوشت، چین کشتی پلیس و 3 کشتی برای پاکسازی به محل حادثه فرستاد و گارد ساحلی کره جنوبی نیز یک کشی و یک هواپیما برای کمک به عملیات جست‌وجو به محل حادثه اعزام کرده است.

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه٬ نفتکش منفجر شده ایران در آب‌های چین از نوع نفتکش‌های VLCC با ظرفیت ۲ میلیون بشکه بوده است که پس از حادثه ۲۸ سال پیش یک نفتکش ULCCدر خارگ٬ دومین حادثه پیش آمده برای یک نفتکش ایرانی است. آن حادثه نیز بر اثر امواج دریا و کمر شکن شدن نفتکش رخ داده بود و از آن روز تا به امروز٬ اتفاقی برای نفتکش‌های ایرانی رخ نداده بود.

جزئیات بیشتر اعلام می‌شود.
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 20004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کلکسیون آتش در وزارت نفت کامل شد . آیا جای دیگری وجود دارد؟