۰

دود غلیظ در آبادان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان دراین باره گفت: این دود غلیظ مربوط به خارج شدن یک دستگاه کمپرسور واحد کت کراکر فاز جدید پالایشگاه از مدار است که هم باعث فاصله گرفتن محل اشتعال گاز خروجی از راس فلر و هم باعث انتشار دود در سطح شهر شده است.
دود غلیظ در آبادان
به گزارش میز نفت٬ علی فتحی نیا اظهار کرد : صبح امروز چهارشنبه تذکر لازم به مسئولان پالایشگاه در خصوص رفع این مشکل داده شد. بنا بر اعلام مسئولان پالایشگاه آبادان یک تیم 20 نفر از متخصصان این شرکت در حال برطرف کردن مشکل پیش آمده هستند.

تلاش برای گفت و گو با مسئولان پالایشگاه آبادان بدلیل پاسخگو نبودن آنها تا لحظه مخابره خبر بی نتیجه بود.
این در حالی است که مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز گذشته در خصوص طرح شکایت محیط زیست و بهداشت و درمان خوزستان از نفت در اهواز مدعی شد : منشا آلودگی محیط زیستی خوزستان فلرهای نفتی نیست و کسی حق تهدید من و همکارانم در نفت را ندارد زیرا به عنوان شخصی فنی در شرکت نفت مطمئنم که منشا آلودگی های محیط زیستی خوزستان مطلقا از فلرهای نفتی نیست.

بیژن عالی‌پور این سخنان را در نشست بررسی مشکلات ناشی از فعالیت‌های نفتی و لزوم مدیریت اصولی انتشار آلاینده‌های خروجی از فلرهای نفتی و راهکارهای کارشناسی آن در استانداری خوزستان اظهار کرد و ادامه داد: من معتقدم که این فلرها آلودگی ایجاد می کند و منکر این آلودگی هم نیستیم اما نه آن آلودگی که برخی در بوق و کرنا می‌کنند... از حرف‌های مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان تعجب می کنم و صحبت های مسوولان بهداشت و درمان خوزستان درباره ایجاد آلایندگی توسط فلرهای نفتی و بیمارهای تنفسی مرتبط با آن را قبول ندارم .
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 20039
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *