آغاز تجسس در نفتکش ایرانی تا 15 ساعت دیگر

23 دی 1396 ساعت 14:04

مسئول رسیدگی به وضعیت نفتکش ایرانی با اشاره به اعزام نیروهای ایرانی به محل حریق نفتکش سانچی اظهار کرد: نیروها با شناور تندرو اعزام شده‌اند و ظرف ۱۵ ساعت آینده به محل می‌رسند و عملیات تجسس در قسمت‌های مختلف نفتکش از جمله موتورخانه آغاز می‌شود.


 به گزارش میز نفت ، علی ربیعی که برای پیگیری بیشتر عملیات اطفاء حریق نفتکش ایرانی شب گذشته به چین رفته است، از اعزام نیروهای چینی و ایرانی به محل حادثه خبر داد و گفت: احتمالا نیروها فردا به موتورخانه که احتمال می‌دهیم افراد در آنجا محبوس شده باشند وارد می‌شوند و عملیات تجسس را آغاز کنند.

وی ادامه داد: اتفاق مذکور نهایتا ظرف ۱۵ ساعت آینده آغاز می‌شود.

مسئول رسیدگی به وضعیت نفتکش ایرانی اظهار امیدواری کرد که چینی ها تمام تلاش خود را برای کنترل آتش کشتی به کار گیرند تا نیروهای ایرانی بتوانند کار خود را انجام دهند. اگر وضعیتی که در چند ساعت گذشته در کشتی حاکم بوده است، ادامه پیدا کند این گروه قادر خواهد بود کارشان را انجام دهند.

ربیعی با بیان اینکه باید مدام با چینی ها مذاکره کنیم تا وضعیت کشتی را ایمن نگه دارند، تاکید کرد: نیروهای امداد و نجات ما با قدرت تمام راهی شدند و امیدواریم که بتوانند وارد کشتی شوند و ما را از نتیجه مطلع کنند.

وی با تاکید بر این‌که نیروهای ایرانی ۱۵ ساعت دیگر به محل حادثه می‌رسند، اظهار کرد: محل حادثه بسیار دور و تقریبا ۲۵۰ مایل دریایی است. نیروها با کشتی‌های تندرو به محل اعزام شده‌اند.

ربیعی همچنین در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به پیکرهای پیدا شده در صبح امروز گفت: میزان سوختگی و هویت این پیکرها هنوز مشخص نیست.



منبع : ایسنا


کد مطلب: 20063

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/20063/آغاز-تجسس-نفتکش-ایرانی-15-ساعت-دیگر

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir