۰
۲
​قطار فساد، از اختلاس به ارتشا رسید

کشف فساد جدید در وزارت نفت

بر اساس شنیده‌های موثق پس از افشای اختلاس دو هفته پیش در شرکت ملی نفت ایران، پرونده‌ای جدید از ارتشای سازمان یافته در نهادهای نظارتی و قضایی باز شده است که تا به امروز دو تن از مدیران و کارکنان شرکت ملی نفت ایران بازداشت شده‌اند.
کشف فساد جدید در وزارت نفت
 به گزارش میز نفت، ماجرا از این قرار است که یک مدیر و یکی از کارکنان یکی از ادارات زیرمجموعه شرکت ملی نفت که نقش مهمی در انعقاد قراردادها و مسائل مالی دارد، طی همکاری‌های سازمان یافته با یکی از شرکت‌های خریدار محموله‌های نفتی مبالغی را به عنوان پورسانت و رشوه دریافت کرده‌اند که پس از کشف این موضوع توسط سازمان بازرسی کل کشور، پرونده قضایی تشکیل شده و تعدادی دستگیر شده‌اند.

بررسی این پروژه فساد که حالا روی ریل افتاده است و پیگیری‌های دقیق‌ترش در حال انجام است با مخفی کاری و سانسور از سوی وزارت نفت همراه شده است. وزارتخانه‌ای که پس از افشای فساد اکتشاف با انتشار اطلاعیه‌های مختلف سعی در سفیدخوانی خود داشته و مرتبا به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌گوید خودش فساد را کشف می‌کند.

هنوز اطلاعات رسمی از ارتشای صورت گرفته منتشر نشده است اما شنیده‌های میز نفت حاکی از آن است که مورد جدید فساد در شرکت ملی نفت ایران در نوع خود عجیب و حیرت برانگیز است.
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 20185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فکر کردید مدیران چگونه انتخاب و تا ابد در پست مدیریتی آقا می شوند یا چرا هرکس نماینده مجلس شد بعد باید حکم مدیرکلی بگیرد اینها همه با ....ممکن می شود
کارمند
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز شاغل در میز نفت در اختلاس قبلی بجای ۱۵۰ عدد ۱۰۰ اعلام شده.چرا شفاف سازی نمیکنید? چرا بجای اینکه مدیر عامل اون شرکت رو ... بزنن چند تا کارمند بیچاره رو کله پا میکنن.البته اگر مدیر غامل از بستگان درجه اول وکیل خصوصی و خانوادگی .....????!!!!! لازم به ذکره که همین مدیر عامل محترم سال گذشته کاندید مجلس میشه و شورای محترمنگهبان اونورد صلاحیت میکنه ولی اقایان تشخیص میدن که ایشون بهترین گزینه برای مدیریتاکتشافه.ای داد از این نا همهنگی ها و بیعدالتی ها.اون وقت تمام بچه بسیجی های ۸ سال دفاع مقدس باید بجرم تایید شوراینگهبان معادل ریالی بگیرنند و با وجود مدارج علمی بالا از دانشگاه های تراز اول کشور در سمت های الکی در جا بزنند.ای کاش واحدهای نظارتی یه سری میزدن به سما های اشغال شده توسط اقایان نفتی و از امور ادتری لیست اونایی رو میگرفتند که پاسداران این مرزو بوم هستند و روی گرید های پایین فریز شدن.البته اقای ..... این مسایل خوب میدونن ولی نمیدونم چرا اینا رو گزارشنمیده.هر چند یادمان نرفته که بیچاره ..... وقتی اعلام کرد بودجه .....کمه برای جلوگیری از دزدی های داخلی......چه برخوردی با این بچه مسلمون کرد