۱
۳
دمینوی اتفاقات جالب در صندوق بازنشستگی نفت

مسئول دفتر هم پس از آبدارچی‌ها٬ مدیرعامل شد!

پس از اظهارات هفته گذشته هدایت الله خادمی نائب رئیس کمیسیون انرژی مبنی بر عضویت آبدارچی‌های رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در یکی از هیئت‌مدیره‌ها٬ این بار نوبت به «مسئول دفتر» رسیده است تا سمت مدیرعاملی را تجربه کند.
مسئول دفتر هم پس از آبدارچی‌ها٬ مدیرعامل شد!
به گزارش میز نفت٬ نگاهی به تأسیس شرکت‌های مختلف زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی نشان می‌دهد که مدیریت این نهاد با تاسیس شرکت‌های فراوان و خودمانی کردن چینش هیئت‌مدیره و مدیران همچنان به کار خود مشغول است. در یکی از این چینش‌ها٬ فردی به نام محمود ارسنجانی به عضویت هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز نوید صبای جم منصوب شده است.

در روزنامه رسمی این شرکت٬ ارسنجانی به نمایندگی شرکت خدمات مدیریت اهداف انتخاب شده است. این آگهی که 14 ماه پیش ثبت شده است و جای تأمل است که چرا اطرافیان نزدیک به سمت‌های مدیریت برگزیده می‌شوند٬ افرادی که هیچ تخصصی در حوزه مدیریت در حوزه صنعت نفت و گاز ندارند.



اینکه آبدارچی‌ها٬ نیروهای خدماتی و مسئول دفتر به‌واسطه خدمت به رئیس صندوق‌ها از چنین موهبتی برخوردار می‌شوند که یک شبه مدیر شوند از آن اتفاقاتی است که فقط در صنعت نفت رخ می‌دهد. انتخاب این افراد ناآگاه برای عضویت در هیئت‌مدیره‌ها شاید برای این کارکنان نشانه خوبی باشد اما تجربه تاریخی نشان می‌دهد در باطن اتفاقات دیگری در جریان است.

گفتنی است هدایت الله خادمی هفته پیش از حضور آبدارچی‌های شخصی رحیمی در هیئت‌مدیره یک شرکت نفتی خبر داده بود که با افشای خبر انتصاب مسئول دفتر سرپرست شرکت اهداف به‌عنوان مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز نوید صبای جم٬ دایره اطرافیان گسترده‌تر شده است.

اوضاع در صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به شکلی است که حقوق نجومی همچنان ادامه داشته و قراردادهای صوری مشاوره‌ای با برخی نزدیکان امضا می‌شود. قراردادهای 16 میلیون تومانی! با این وجود تا این لحظه صندوق‌های بازنشستگی نفت هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 20579
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


آریو
Iran, Islamic Republic of
جالبتر اینکه هرچه بیشتر رسانه ها و حتی عضو کمیسیون انرژی موضوع را پیگیری میکنند، طرف و طرفهای مقابل موضوع را زیر سیبیلی رد میکنند و اصلا ککشان نمی گزه. راستی !! چرا کسی از رسانه ها و حتی قانون در این کشور حساب نمی برد؟
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه سکوت
Iran, Islamic Republic of
آقا اینها اصلا حضور ندارد اسمشان هست حقوق را می گیرند اما نه همه آن به حساب آنها به کس دیگری که در هیئت مدیره است داری می شود این رسم شده نام یک عده مردگان در جهان زنده ا همانطوری 5 میلیون ناشناخته دوره قبل یارانه می گرفتند حالا هم نیابتی حقوق می گیرند