۲
۱
سند دیگری از صندوق‌های بازنشستگی نفت

شرکتی با حضور مسئول دفتر و نیروهای خدماتی

پس از انتشار گزارشی درباره عضویت آبدارچی‌های نصرت رحیمی رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در هیئت مدیره یکی از شرکت‌ها و همچنین خبر مدیریت مسئول دفتر شرکت اهداف در یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه٬ روابط عمومی این نهاد با وارد کردن برخی ابهامات سعی بر آن داشت که بگوید این شرکت‌ها هیچ ارتباطی با صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت ندارد.
شرکتی با حضور مسئول دفتر و نیروهای خدماتی
به گزارش میز نفت٬ وزیرنفت هم در واکنش به این خبر گفت که این خبر نادرست است  و می‌توان آن را از نظر حقوقی پیگیری کرد.

فرار به جلوهای وزارت نفت برای پایان دادن به حواشی اخیر قابل درک است ولی برای آنان که معتقدند اساسا این شرکت‌ها ارتباطی به صندوق ندارند باید گفت که اولا در جوابیه روابط عمومی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به صراحت قید شده است ساختمان خیابان دانشور متعلق به صندوق‌هاست و شرکت‌های زیرمجموعه این نهاد در این ساختمان حضور دارند. این بدان معنی است که شرکت رهپویان اهداف خاورمیانه که آبدارچی‌های رحیمی عضو هیئت مدیره آن هستند و محل استقرار آن در این ساختمان است٬ متعلق به صندوق‌هاست.

دوما در سند دیگری که در ادامه می‌بینید اعضای شرکت توسعه مروارید پیشکسوتان پارس جنوبی مسئول دفتر مدیرعامل اهداف و نیروهای خدمانی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت هستند.

 
محمود ارسنجانی مسئول دفنر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و امیرقرنلی یکی از نیروهای خدماتی صندوق‌ها در هیئت مدیره این شرکت عضویت دارند و همانطور که در سند قابل رویت است این افراد به نمایندگی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌ها معرفی شده‌اند.

در چنین شرایطی و با توجه به اسناد رسمی و متقن٬ مشخص نیست چرا وزیر نفت و صندوق‌های بازنشستگی مدام بر طبل تکذیب می‌کوبند و معتقدند این حواشی دروع است در شرایطی که میزان این حواشی در صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت بسیار فراتر از تصوری است که پیشتر ذکر شده است.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 20672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بایدسازمان بازرسی وسایرارگان های نظارتی مرتبط صندوقهای بازنشستگی نفت راکه حیاط خلوت برخی هاشده به دقت بررسی وبازرسی کنن