۰

​توزیع بنزین سوپر به روال عادی بازگشت

قرارگرفتن پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در وضعیت اورهال و تولید بنزین یورو ۴، سبب کاهش میزان تولید و توزیع بنزین سوپر در جایگاه‌های عرضه سوخت شده بود و اکنون توزیع این سوخت مطابق روال عادی ادامه دارد.
بنزین - میز نفت
بنزین - میز نفت
به گزارش میز نفت ، در یک ماه اخیر در برخی نقاط کشور شاهد ایجاد اختلال در عرضه بنزین سوپر در جایگاههای عرضه سوخت بودیم. اگرچه این اختلال و کاهش حجمی عرضه بنزین سوپر، به ایجاد اختلال در تأمین سوخت مردم منجر نشد و متقاضیانِ بیش از ظرفیت عرضه بنزین سوپر با بنزین معمولی نیاز خود را برطرف کردند، اما باز هم این کاهش عرضه در برخی نقاط کشور از جمله در برخی کلانشهرها و جایگاه های بین راهی مرکز کشور مشهود بود.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران امروز در تشریح این موضوع در گفت وگویی که با رسانه رسمی وزارت نفت داشت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تنها عهده‌دار توزیع انواع سوخت از جمله بنزین سوپر در سطح کشور است که این کار بی‌وقفه و طبق روال گذشته ادامه دارد.

وی افزود: کاهش میزان تولید بنزین سوپر در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به دلیل اورهال سبب کاهش میزان توزیع آن شده بود که این موضوع در چرخه تولید بنزین طبیعی است و اکنون به وضعیت عادی بازگشته و بنزین سوپر به‌وسیله نفتکش‌های جاده‌پیما از این پالایشگاه بارگیری و در جایگاه‌های عرضه سوخت توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازگشت تولید بنزین پالایشگاه اراک به ظرفیت کامل / تولید روزانه 16.5 میلیون لیتر بنزین یورو 4

کاهی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تولید بنزین سوپر و بنزین یورو4 برعهده شرکت ملی پالایش و پخش است که براساس نیاز کشور و شرایط تولید در پالایشگاه تعیین می‌شود.



منبع : تسنیم
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 21203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *