۰
۱

تذکر مجلس به شرکت ملی نفت

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی گفت: به شرکت ملی نفت ایران تذکر داده شد که روند امحای اسناد در این شرکت متوقف شود تا تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ شود.
مجلس - میز نفت
مجلس - میز نفت
به گزارش میز نفت ، ولی داداشی درتشریح نشست امروز سه شنبه (7 آذر) کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در این جلسه به شکایت سازمان اسناد ملی از شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت رسیدگی شد و از هر 2 نهاد، نمایندگانی در جلسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی حضور یافتند.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاکنون شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت راسا اسناد ملی را امحا می‌کردند و این موضوع از نظر قانونی مشکل دارد.

وی افزود: اسناد ملی ابتدا باید به سازمان اسناد ملی انتقال داده شود و سپس شورای اسناد ملی اجازه دهد تا آن اسناد امحا شود ولی وزارت نفت بدون نظارت این کار را راسا انجام می‌داد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین زمینه سازمان اسناد ملی به دادستانی شکایت کرده بود و دادستانی نیز این موضوع را به رئیس مجلس ارجاع داند و رئیس مجلس نیز پرونده را به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی فرستاد و امروز این جلسه برگزار شد.

داداشی متذکر شد: در جلسه امروز به شرکت ملی نفت ایران تذکر داده شد که روند امحای اسناد در این شرکت متوقف شود تا تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ شود که در روزهای آینده این موضوع مشخص می‌شود./



منبع : خانه ملت
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 21208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
که مبادا گندکاری ها آشکار بشه