۴
۶۰

به نظر شما مهم‌ترین پیام انتصاب ششمین شاگرد زنگنه به مدیریت نیکو چیست؟

علی اکبر پور ابراهیم مدیرعامل نیکو - میز نفت
علی اکبر پور ابراهیم مدیرعامل نیکو - میز نفت
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 21235
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United States
همه ما سر کاریم. زنگنه نشون داد حتی به حرف خودش هم پایبند نیست
نفتی
United States
چی بویدم چی شدیم. چراسایتای طرفدار زنگنه خفه خون گرفتن؟
Iran, Islamic Republic of
اینکه زنگنه اصلا به حرفها و نظرات و آنچه که در مورد او و تصمیمات و عملکردش گفته میشود، اهمیتی نمیدهد و مثل کودکان دو ساله!!!! کار خودش را میکند....
Iran, Islamic Republic of
انتخاب افراد جوان و بعضا بدون ارتباط علمی و تجربی با سمت خود توسط وزیر محترم نفت می توان نشانه ای از بی اعتمادی ایشان به کارشناسان نفتی باشد،‌زیرا قطعا در صنعت نفت افرادی متخصص تر از مصطفوی،‌پورابراهیم و یا ختلان در حوزه های مالی و اقتصادی وجود دارد. چه چیزی به غیر از بی اعتمادی می تواند منشاء این انتخاب های غیر عقلائی وزیر نفت برای افراد خود شیفته و غیر متخصص می باشد به گونه ای که مجموعه کارشناسان نفت را در جلسات عمومی،‌ گوساله و عناوینی نظیر این خطاب کنند و در مقابل حقوق های نجومی از طریق منابع صندوق دریافت کنند.
Iran, Islamic Republic of
آقا این مهدی احمد خان بیگی که باباش امور اداری چی بوده و الان گذاشتندش مدیرکل؟؟؟؟!!!! میشه لطفا بررسی فرمایید چجوری و از طریق چه آزمونی وارد نفت شدند ( همون مسیری که وزیر میگه نخبگان دانشگاه نفتی باید طی کنند) و چطوری و با رانت کی و با چه سوابقی که تو حکم بیطرف بیکفایت اومده یهویی از تو چی توز یا لپ لپ در آمدند و شدند مدیر کل؟بابا دم خروس زده بیرون اینقدر مثل کبک سرتونو نکنید زیر برف فکر کنید کسی نمیبیندتونو واقعا گند زدید به همه چیز.
Iran, Islamic Republic of
مهره های بی کفایت و نا آگاه بنام جوانگرایی بذار و خودت مدیریت کن. چون اینا نمیدونن هی میان میگن آقا اجازه اینکار و بکنیم یا نه؟ پس همه چیز خودتی مخصوصا که دیگه اینجوری کسی سر در نمیاره و کرسنت و استات اویل و اینا تکرار نمیشه!
Iran, Islamic Republic of
وقتي خودي نباشي ول معطلي
علی
Iran, Islamic Republic of
پیام زنگنه این است : کاری میکنم که بعد از من حتی اسم نفت نماند چه برسد به چیزهای دیگر
معین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا به نظر من زنگنه عملکرد خیلییییی عالیییییی داره و خوب میدونه چیکار میکنه.... الان زیردستاش و دانشجوهای دست پرورده خودش رو میذاره تا مهره چینی مناسبی انجام بده و کل نفت درآینده بله قربان گوی واقعی ایشان شوند.....
در آینده حتی اگر زنگنه هم وزیر نشود، با این مهره ها و چهره هایی که درست کرده و در سطح مدیریت کلان پراکنده کرده، عملا نفت رو توی دستای خودش گرفته!!! و از بیرون نفت رو میتونه به هر سمتی بکشونه ....
ساده فکر نکنیم ....
Iran, Islamic Republic of
البته در تمام این سالها هر وزیری بر سر کار آمده تیم خود را با خودش آورده. مهمترین تفاوت زنگنه با وزیران قبلی این است که تیم ایشان متشکل از کلیه شاگردان عزیزکرده ایشونه!!
حسين
Iran, Islamic Republic of
اينطور نيست چون هركي بيلد جاي زنگنه همه ي اين بي خاصيتا رو ميريزه بيرون
United Kingdom
این اقای زنگنه واقعا خودشیفته است و بویی از مدیریت و تخصص و تعهد نداشته و ندارد و دارد نفت را نابود می کند چون می دانند که بعد سه سال دیگر جایی در مدیریت کشور و حتی در ایرا ن نداشته و ندارد و با گماذدن افراد نا لایق و بی تجربه در راس امور پول سازو رانتی نهایت .... اخر شرکت هایی مثل پالایش و پخش و نیکوو مدیریت هایی مثل سرمایه گذاری نفت را دادن به پرسنلی خارج از نفت و عضویت قرار دادی و قراداد های حقوق با صبا نفت می توانند در جایگاه های ویژه این چنینی بکار گمارد اقای زنگنه کجا چنین شتابان دنبال نابودی نفت و پرسنلش نباش
مهدی س
Iran, Islamic Republic of
جوانگرایی خوبه نه بچه گرایی یک مدیر جوان یعنی هم علم داشته باشه هم تجربه که معمولا بالای چهل سال این اتفاق میفته اینکه یه بچه تازه بدوران رسیده که هیچ تجربه سختی کشیدن رو نداشته باشه رو که بهش جوانکرایی نمیگن در ضمن ما در خود مجموعه نفت جوانان عجیبی در کار داریم که در یک گوشه دور از خیلی مسائل مغولن و نمیزارن قد بکشن .واقعا تو عمل ودانش انسانهای توانمندی هستن .اما چون ترس از اینو دارن که شاید موقعیت خیلی ها رو تو خطر بندازن اجازه اظهار نظر بهشون نمیدن .این جوونارو تو بین بچه های قرار دادی و ارکانی زیاد دیدم البته خودم رسمیه سی سال خدمتم ولی امثال این آقا معلوم نیس به کجا وصلن که زود صاحب پست میشن
Iran, Islamic Republic of
بله درست میفرمائید مگر زنگنه قطاب فرزند شلوغ مرحوم حاج عبدا له BABY نیست واز بعضی مشاوران کم حا فظه بناههای اقا یا ن :خ -ه-پ-ک وخانم : ت-ش-م .د درحراست نفت استفاده نمیکند که به وزیر انتقام معرف است
Iran, Islamic Republic of
مملکت رو میخایم بزنیم زمین. علی برکت الله
سینه سوخته
Iran, Islamic Republic of
این پسرک هیچ کاره است همه کارها در دست هدایت زاده است ولی زنگنه نشون داد کلا ممکلت رو میخاد به باد بده
محسنی
United States
من شنیدم ایشون یک راست از دانشگاه تشریف اوردن به مدیریت. خب تبریک عرض میکنیم خدمت آقای زنگنه و دولت دوازدهم که بازگشت ژنرال ها به نفت را به شکل ویژه ای تعریف و پیاده کردند.
United States
متاسفانه _ زنگ نه _ گام های بلندی رو برای نابودی صنعت نفت سالها پیش برداشته و الان در حال به ثمر نشستن هستش
فربد
United States
این مسئله در کشورهای آفریقایی هم اتفاق می افتاد طرف رو محاکمه میکردند. شیرخوارگاه و از طرف دیگه خانه سالمندان باز کرده.
رسول
Iran, Islamic Republic of
چرا این فرصتها برای کسانی که خاک نفت رو خوردن فراهم نیست؟
چند صد هزار دانشجوی دکترا می خوای بهت معرفی کنم؟!
قرار نیست هر چه که این زنگنه کرده ما توجیه کنیم. میگن نیکو حیاط خلوته و کم اهمیت؛ اگه نیکو حیاط خلوت بوده، خب اشتباه کردن که شرکت راه انداختند با این همه هزینه و بعد حیاط خلوتش کردن. اگه قبلی ها اشتباه کردن، دلیلی نداره زنگنه هم تکرار کنه و بعد توجیه کنیم.
صادق آبادی که حتی کارمند رسمی نفت نیست، سابقه اشو از کجا آورده که باید یه شبه بشه معاون وزیر؟ تمام روزمه اش ارایه مدل مالی پالایشگاه ستاره خلیج بوده که اونم سر کلاس زنگنه یاد گرفته.
الان زنگنه با این یکه تازی ها و ژست جوون گرایی توخالی که از خودش درآورده، فقط یه شورتکات درست کرده برای مدیر شدن دانشجوهاش. اینه معنی شایسته سالاری و قانون گرایی؟ اینه جوون گرایی؟ داره سیستم نفت رو داغون می کنه، همون طور که اسلافش کردند. منتها ما دلمون نمی خواد قبول کنیم که فرق زیادی بین ایشون و میرکاظمی نیست.
گناه ما چی بوده که وقتی دانشجو بودیم، زنگنه وزیر بود و فرصت درس دادن تو دانشگاه رو نداشت که ما هم بریم تلمذ کنیم خدمتشون و بالافاصله مدیر و معاون بشیم.
جوون گرایی ای که زنگنه به رخ می کشه مثل اینه که کیروش برا جوون گرایی تو تیم ملی بیاد از نونهالان بازیکن ببره جام جهانی. بازیکنی که نه تجربه داره، نه دانش، نه آمادگی.
جوون گرایی واقعی یعنی از پرسنل ۴۰ ساله ۱۵ سال خدمت نفر انتخاب کنه. نه ۳۰ ساله ۲ سال خدمت.
بهتره یه سری به دوستان پالایشی بزنیم و بپرسیم چند گندی داره میزنه صادق آبادی. یه سر هم به مصطفوی باید زد که حداقل با جلساتی که من باهاش داشتم، تو اموری که بهش محول شده هم چیزی تو چنته نداره چه برسه تو سایر مسائل نفت.
شیخ الوزرا یه بادکنکی بود که ترکوند خودشو از نظر من‌.
شما ببینید وزرای قبلی چند تا اشتباه کردند و امتیاز بدین.
اون از ۴ سال اول که مدیراشو از غسالخونه بهشت زهرا در می آورد و اینم ازین ۴ سال که جوجه های سر از تخم در نیاورده رو کرده همه کاره.
من شدیداً و قویاً به سلسله مراتب و رشد پلکانی سازمانی معتقدم و مزایای این رویه رو دیدم. اگه همین ....های زنگنه رو رستم قاسمی درآورده بود، واسفای همه بالا رفته بود.
کاری که این آقا کرده و داره می کنه، به معنای واقعی منجر به ناکارآمدی کل سازمان میشه.
کسی هست که یک‌درصد احتمال بده صادق آبادی و مصطفوی و ختلان و سایر چی توزی ها بعد از وزارت زنگنه یه روز هم توی نفت موندگار باشن؟
اما جوون گرایی که در مورد امثال جشن ساز شد، موندگار بود. شاید بگید لابی، اما همه اش لابی نبود؛ نمونه هاش بسیاره.
اما وای از سال ۱۴۰۰ که یه دونه از این بی مقدارهای طفیلی که این همه وقت و انرژی و سرمایه نفت و مملکت براشون به هدر رفته، رنگ یک اتاق تک نفره کارشناسی رو هم نخواهند دید.
نتیجه این خودزنی و دیکتاتورمآبی زنگنه فقط و فقط شکستِ و بس.
یک نفتی
Iran, Islamic Republic of
زمان وزرای دولت نهم و دهم امثال مهندس بیات از خود سیستم پتروشیمی شد مدیرعامل پتروشیمی /مهندس اوجی از نفت شد مدیرعامل گاز/ اقای شایسته مهر شد معاون بر نامه ریزی /مهندس قلاوند شد مدیر عامل نفت جنوب /و خیلی از جوانان 40 تا 50 سال سمت های مدیریتی از خود مجموعه ها مسئولیت گرفتن .
نه پیران فرتوت و بی انگیزه مثل : هدایت زاده /کاظم پور اردبیلی / رحمتی /جوادی /کاردور/عراقی/ بازرگانی / عالیپور / هندی /نوروز زاده خارج از سیستم وزارت نفت/ وزیری هامانه چند بار بازنشسته/ و..... دهها نفر دیگر با حقوق های نجومی و پاداش های چند باره که همه هم هنوز سر کار هستند و گماردن جوانانی بی تجربه و بدون استخدام در نفت و فقط بخاطر وابستگی های جناحی و رابطه ای با حضرات که در کار های بزرگی گمارده شدند که نه از ان سر در می اورند و نه بلد هستند و به مانند عروسک خیمه شب بازی فقط بازی می خورند و گند می زنند .
Iran, Islamic Republic of
هدایت زاده عین یک جوان بیست ساله جاه طلب و حریص مقام و ثروته
علی
Iran, Islamic Republic of
این بچه شده مدیر عامل نیکووو
ا.م
Iran, Islamic Republic of
نفت در در دوره خاتمی و روحانی با وزیری چون زنگنه به بدترین شرایط ممکن رسیده ،مدیران نالایق خودرای ، چاپلوسی و.... ندانم کاری مدیران و بحران نیروی انسانی متخصص .چون انتصابات به صورت لابی گری و حتی نیروی پایین دستی وابسته به لابی گری است.
الان منظور استفاده از نیروی جوان نیست بلکه هدف به قدرت رساندن فرزندان آقایان و وابستگان آنهاست که مثل اختاپوس همه جا را فرا گرفته‌اند.مانند روستا که همیشه فرزند خان بعد از خان ، خان روستا میشد اما الان با ایجاد شرکت های بزرگ به کوچک هر کدام از وابستگان خان باید قدرت ودر آمد بالا داشته باشد.
United Kingdom
این انتصابات بی حساب و کتاب هدفی جز اضمحلال تدریجی صنعت نفت و سر فرواوردن در مقابل استکبار جهانی و وادار کردن جمهوری اسلامی برای نشستن به پای میز مذاکره با ترامپ ندارد.
Iran, Islamic Republic of
به منظور اضمحلال نفت ، وزیر محترم هدف را درست انتخاب کرد و ابتدا به سروقت دانشگاه هفتاد ساله صنعت نفت رفت که هزاران مدیر و مهندس و متخصص صنعت نفت همچون مهندس تندگویان وزیر نفت ، مهندس بیات مدیر عامل سابق شرکت ملی پتروشیمی ، مهندس فکور مدیر عامل سابق شرکت ملی نفت مناطق مرکزی ، مهندس خجسته مهر و .... در سالهای گذشته را تربیت کرد و حتی هم اکنون نیز فارغ التحصیلان آن چون مهندس بورد و مهندس کمالی مدیریت شرکت ملی نفت فلات قاره و نفت و گاز اروندان را بر عهده دارند. ایشان این دانشگاه را تا مرز تعطیلی جلو برد . بورسیه دانشجویان را قطع کرد. جلوی استخدام اعضای هئیت علمی جدید را گرفت.و ..... تا بتواند دانشجویان بی سواد خود در دانشگاه تهران را که اقتصاد نفت می خوانند و هیچ تخصصی فنی در زمینه نفت ندارند وارد بدنه مدیریت نفت کند
عزیز
Germany
سلام
بنظر من این انتصاب یک عمل ضد شایستگی است وبوجود اوردن زمینه .... در فروش نفت میباشد وقتی یک ادم هرجند نابغه در راس چنین کار مهمی قرار میگیرد نشان از برنامه های بزرگ ضد ملی برای عده ای دیگر دارد وایشان چون تجربه ولیاقت این پست را ندارند تن به هر دستوری میدهن شک نکنید.
Iran, Islamic Republic of
خوب دیگه همیشه زیردستان چشم، بله، قربان گو بهترن دیگه.......
نوذر نکوییان
Netherlands
مدیرعامل شرکت نیکو باتوجه ماموریت ووظایف ومسولیت های آن باید متخصص مدیریت مالی وکاملا مسلط به قوانین ومقررات بازرگانی بین المللی باشد وحداقل تجارب لازم (۱۸ سال)دراین زمینه ها را نیزداشته باشد.نمیدانم این انتخاب براساس چه معیارهایی صورت گرفته است.
Iran, Islamic Republic of
معیارهای جناب وزیر...!
نمونه اش رو زیاد داریم الان....
تاسف قضیه اینجاست که این شاگردان بی تجربه که به سمتهای بالا و حساس نائل میشن، سریعا تمام دوستان و هم دوره ای های دانشگاهیشون رو هم با قراردادهای مدت معین و حقوق های بالا بر سر کار میارن و کارهای اصلی و حساس و با اهمیت به اون دوستان سپرده میشه و این متاستاز ادامه دارد....
احمد احسانی
United States
وزارت نفت داره میشه کودکستان . مجوزش رو هم دارن از آموزش پرورش میگیرن .
راپور
United States
هدف از گماردن افراد کم تجربه این است که در واقع زیر سلطه خودش باشند و حرف شنو و فاقد نظر کارشناسی . اصولا کسی که خودش دست به هر کاری می زند که وزیر باشد بیش از این انتظار نباید داشت !
امیر
Iran, Islamic Republic of
از نظر جامعه شناسی "جوان گرایی " یک عبارت توخالی و غربی است. عبارت هایی مثل "دمکراسی" , "بهره وری" , " ...." سرگرم کننده, زیبا رو, توهم زا.
در مقابل, آنچه در ادبیات و جامعه شناسی شرقی از قدیم رونق داشت "جوانمردگرایی" می باشد. از نظر فرهنگ ایران پیر و جوان باید جوانمرد باشند. آرش کمانگیر "جوان" نبود.
اما آنچه امروز به عنوان "مرض فرهنگی" رواج یافته است "سم غرب زدگی" است. این سم بار و غبار رخوت را دوش "وجدان" روشنفکر و تحصیل کرده ایرانی انداخته و آن را از صفا و نیکی پرهیخته است. "میهن" و "مردم" در آینه وجدان ایشان مکتوم و مظلوم هستند.
البته تاوان سنگینی خواهند داد و متاسفانه آسیب آن بر همکان است از جمله فرهنگ رنگ باخته ایران کهن.
علی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقای زنگنه بایستی مورد بررسی قرارگیرند. ایشان آخرین دوره وزارت رو به زمانی برای تسویه حساب های شخصی تبدیل کرده و صنعت نفت رو با تصمیمات برآمده از همین تفکرات به نابودی می کشانند در طرح برند برای نابود کردن شرکت پخش روزانه چندین میلیارد تومان به شرکت های کاغذی سود میرسونند.تمامی مدیران رو با افرادی بی لیاقت و صرفا گوش به فرمان جابه جا کردند و با تطمیع برخی نمایندگان و ضعف کمیسیون انرژی مجلس هر طور که بخواهند اقدام می‌کنند به نظر می‌رسد پس از پایان وزارت ایشان فقط ویرانه ای از صنعت نفت باقی بماند
نفتی
Romania
زنگنه راست گفت ... گفت من ژنرال های نفت رو به نفت برمیگردونم ، ژنرال هایی برای ویرانی نفت
نفتی قدیم
Romania
آقا انتصاب برای کجا؟ مگه زنگنه وزارت نفتی هم باقی گذاشته؟
صادق حمایتی
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت مزخرفترین روزهای خودش رو داره طی میکنه،
علی
United States
به نظر من، این کارهای آقای زنگنه، اوج بی تدبیری ایشون هست و تعجبم از این است که رئیس ایشون که ریاست جمهور این مملکت بزرگ هستند و با شعار تدبیر و امید روی کار آمدند، جلوی بی تدبیری ایشون که باعث و بانی ناامیدی کارمندان خدوم وزارت نفت شده اند، را نمی گیرند!!!!.
آقای زنگنه که روزی شعار می داد باید مدیریت را از گروهبان‌ها پس گرفت و به ژنرالها سپذد، عملا نشون دادند که مدیریت ها را دارند به سرباز صفرها و امر بر ها دارند می سپارند. نمیدانم چرا افراد فرهیخته سکوت پیشه کرده اند!!!!
Germany
بزرگترین پیام این انتصاب این است که افکار مدیریتی در ایران کماکان افکار دوره پارینه سنگی است. طبیعی است که در چنین فضایی دانشگاه صنعت نفت باید تخریب و متخصصین فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد آن کاکتوس فروش شوند
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام ،
اینکه جناب ژنرال زنگنه رسما نفت رو ول کردن و سپردن به امون خدا ، یعنی تو یکسال اخیر هیچ نکته مثبتی نداشته فقط حرف ، به جای شیخ الوزرا ، باید گفت شیخ الوعده ...
آریو
Iran, Islamic Republic of
کونفسیوس:
اگرحتی همه بپذیرند راه هزار ساله را که یک شبه رفتی،
اما خودت در درونت نمی پذیری!!!
Iran, Islamic Republic of
پس این کمیسیون انرژی مجلس داره چه نظارتی میکنه؟
Iran, Islamic Republic of
اونا هم همه یک مشت آدم .... هستن که وزیر نفت با سفرهای خارجی و استخدام خودشون و یا بستگانشون همگی را تطمیع کرده.....
آرین
Iran, Islamic Republic of
معامله !!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
چقدر باید بد شانس باشی که 16 سال از سابقه کارت رو با آقای زنگنه گذرونده باشی... تا جوان بودیم ایشان اعتقادی به جوانان نداشت و میگفت مدیر باید حداقل 20 سال تجربه داشته باشد.. دارای بیست سال تجربه شدیم و میانسال, حالا میگوید مدیر باید حداکثر 18 ساله و شاگرد خودم باشد.. با داشتن مدرک کارشناسی ارشد از معروفترین دانشگاه کشور و انواع تخصص ها, باید تا آخر عمر کارمند ساده ای باقی بمانیم... هیچکس به فکر نخبگان نیست...
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
به نظر من با شرایط فعلی کسی حاضر به قبول مسولیت نیست و نیاز به جوان بی تجربه برای ظاهر کار هست ولی در واقع همون قبلی ها کار فروش و دور زدن تحریمها را باید انجام دهند تا مثل بابک زنجانی تابلو نشوند
Iran, Islamic Republic of
باسلام
لطفا بطور واضح و راست بیان کنید چند سوال زیر را:
1- پدر/ مادر ایشان کیست و چه منصبای دارد و یا داشته؟
2- دائی/عمو/برادر/خواعر ایشان چه کسانی هستند و چه سمتهایی دارند/داشته اند؟
3- پدر خانم/مادر خانم ایشان کیست و چه سمتهایی داشته و یا دارند؟
اصلا یک سوال اساسی شما برید تمام متون علمی و تجربی دنیا را در زمینه مدیریت بررسی کنید در هیج کجای آنها هیچ حرفی از جوان یا مسن و یا جنسیت مدیریت نگفته بلکه شایسته بودن، مجرب بودن و با دانش بودن مهمترین ویژگی هایست که برای دادن منصب مدیریت ذکر شده و نمی فهمم منظور از جوانگرایی(خویشاوندگرایی) در انتصاب ها چیست و چه مفهومی دارد؟
United States
فکر کنم یه مدیری بنام پور ابراهیم تو شورای اقتصاد یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی داریم که تصویب ارزهای تخصیصی رو میده آقایون میز نفت باید تحقیق کنند اصلشو ببینند چیه، احتمال میدم این از رانتهای تخصیصی متقابل نفت به ایشونه!!! مبارزه با رانت و فساد!!!!علی برکت الله
پرسنل نفت مرکزی
Iran, Islamic Republic of
فقط این آدما که مشکل نيست. شرکتی مثل شرکت .... خدا هم پرسنل مشاور نفت مرکزی و هم خود نفت مرکزی رو داره غارت میکنه، ولی مدیرانی که زنگنه انتخاب کرده فقط تماشاچی هستند یکی پیدا نمیشه راندمان های حفاری و ویتنگهای دکل ها رو یه پایش کنه و بفهمه چقدر هزینه داره برای کارفرما. مدیران زنگنه یعنی این.
خدایی پشت این شرکت ایران رضی به کی گرمه ?
ّّآرین
Iran, Islamic Republic of
سلبعلی یادتان هست؟ دیوونه خونه
بیژن
Iran, Islamic Republic of
دوستان سه سال فرسایشی داریم تا اینا بار و بندیلشونو ببیندن برن. زنگنه دیگه تا پایان عمرش رنگ وزارت نفت رو به خودش نخواهد دید
آریو
Iran, Islamic Republic of
تا اون موقع دیگه وزارت نفتی باقی نمیگذاره، باشگاه نفت و نیرو را حتما فراموش نکنید!!!!
Germany
با سلام
بنظر من آقاي زنگنه اصلا به كسي اعتماد ندارد لذا افرادي را منصوب ميكند كه فقط دستوراتش را اجرا كنند. در واقع خودش رو در اون سمت منصوب ميكنه ولي ظاهر قضيه اين افراد نشان داده ميشوند
Iran, Islamic Republic of
با عینکش می خواد بگه بچه درسخونم،هرچی تنبل منبله داغونه بردن تو وزارت نفت
United Kingdom
از آغاز کار اقای زنگنه گفتیم که ایشان کار نمی کند. کسی توجه نکرد. خسارتهای سنگینی در عدم توسعه میادین مشترک متحمل شده ایم. چگونه میخواهیم این ندانم کاری ها را جبران کنیم خدا عالم است. فرصت ها یکی پس از دیگری ازبین رفت .از ظرفیتهای قانونی استفاده نشد و بهانه نداشتن پول و تکنولوژی صمعت نفت را به این روز سیاه نشاند.
مهدی آزادی
United Kingdom
بهتره زیاد از قضیه دور نشیم، این آقا با احتمال زیادی به نماینده مجلس یعنی آقای پور ابراهیم وصله واین اتصال خونیه.
Iran, Islamic Republic of
از زنگنه توقع زيادي نيست وقتي ادمي مثل عليمحمد احمدي از توسعه پايدار كه سه بار تعويق بازنشستگي گرفته رو كه بازنشسته شده و رفته و داره مستمري مي گيره ورمي داره حكم بازنشستگيش رو ابطال مي كنه و دوباره بكار برمي گردونه، ديگه نبايد توقعي داشت اين جوانك رو كه اصلا تازه ريشش سبز شده رو بذاره مدير نيكو
كارشناس نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
مصداق روشن نوع مديريتى زنگنه است:
One man one company
مصداق بارز نوچه پرورى و حذف متخصصان مستقل و صاحب راى نفتى است.
زمينه ساز فساد و تبانى است.
مصداق ديكتاتورى است.
مصداق توهين و بى اعتمادى به متخصصان نفت و گاز است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
خدایا کی دوره روحانی تمام میشه
احمد آقا
Iran, Islamic Republic of
اي داد از دست اين زنرال مستبد
اين كار غير از استبداد جه معني ديگري مي تواند داشته باشد؟