۰

​نظر دکتر غنیمی فرد درباره کتاب ناگفته های فروش نفت

​دکتر حجت‌الله غنیمی فرد مشاور دبیر کل اوپک یادداشت کوتاهی را پس از مطالعه کتاب ناگفته‌های فروش نفت، برای میز نفت ارسال کردند که این یادداشت در ادامه می‌آید:
​نظر دکتر غنیمی فرد درباره کتاب ناگفته های فروش نفت
برادر خوب و جوانم آقای حاجي پور را از زمانی كه  دانشجو بود و هم‌زمان خبرنگاری می‌کرد، می‌شناسم. علاقه‌مند بود و دقيق و تا از پاسخ سؤالی قانع نمی‌شد، آن سؤال و جواب را در خبر نمی‌آورد. بعد از سال‌ها كه به علت تغيير سمتم با هم در تماس نبوديم، كمتر از یک سال پيش در پی تماس ايشان قرار شد درباره آنچه در دورانی كه در مديريت امور بین‌الملل شركت ملي نفت بودم با هم صحبت داشته باشيم.. در چندين جلسه به‌دقت سؤالاتی را مطرح كرد ولی مثل همان سال‌های دور اگر از پاسخی قانع نمی‌شد پرسش را محترمانه به شكلی ديگری مطرح می‌کرد.

پايبندی آقاي حاجي پور به اصول خبرنگاری و صداقت در نقل‌قول‌ها به‌عنوان يك محقق منصف را در زمان‌هایی كه متن مصاحبه‌ها را برايم برای اظهارنظر مجدد نه یک‌بار بلكه چند بار می‌فرستاد به‌وضوح در اين مدت ديدم.

كتاب جديد ایشان به نام «ناگفته‌های فروش نفت» برای علاقه‌مندان به صنعت نفت و آشنا شدن با مباحث تخصصي درزمینهٔ تجارت خارجی آن بخصوص فروش نفت  خام در ٥٠ ساله اخير نكات قابل‌تأملی را ارائه داده است. اميد است نظرات عزيزاني را كه به علت ضيق وقت ايشان و يا كمبود زمان در کتاب منتشر نشده ، در جلد بعدی برای تكميل تاريخ نیم‌قرن اخير تجارت نفت كشورمان ارائه شود.

با آرزوي سرفرازی كشور عزيز اسلامی‌مان در تمام صحنه‌های داخلی و بین‌المللی.
حجت‌الله غنيمی فرد
١١/خرداد/١٣٩٧
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 21254
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *