۰

قابل توجه کسانی که از دستگیری ضراب خوشحال بودند

​وزیر امور خارجه گفت: در دوران تحریم گذشته عاملی که باعث عدم کار با ایران می شد، به آن «عامل بدنامی» می گفتند و بیان می کردند هزینه بدنامی کار با ایران باعث می شود با ایران کار نکنیم و این خود یک هزینه بود اما امروز هزینه بدنامی را ترامپ پرداخت می کند.
قابل توجه کسانی که از دستگیری ضراب خوشحال بودند
به گزارش میز نفت، ​وزیر امور خارجه در جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران افزود: اعتقاد دارم گرچه در کوتاه مدت هارت و پورت آمریکا موثر می شود و این را هم قبول داریم که آمریکا مجاری تنفسی ما را شناسایی کرده و اگر هم به اندازه کافی شناسایی نکرده بود، با دستگیری ضراب و صدرهاشمی این ها را شناسایی کردند، من این مسائل را دنبال می کنم و دشواری شما را می فهمم اما امروز هزینه بدنامی را ترامپ می دهد. 

محمد جواد ظریف افزود: موتور محرك اقتصاد اكثر كشورهاى اروپايى شركت هاى كوچك و متوسط است كه حتى مى توانند جايگزين شركت‌هاى بزرگ شوند.توتال وقتی در یک کشور کاری انجام می‌دهد فقط كار مديريت و سرمايه گذارى را انجام مى دهد و بقیه کار را این شرکت‌ها انجام می‌دهند. 
 
او تصریج کرد: پیشنهاد من این است که كميته اى در اتاق بازرگانى براى شناسايى شركت هاى كوچك و متوسط ايرانى كه متناظر با شركت هاى كوچك اروپايى هستند، ايجاد كنيم و از امکانات جدیدی که ایجاد می‌شود استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهارت خود گفت:  اطلاع دارم که رویترز روزانه 50 خبر دروغ درباره اقتصاد ایران تولید می کند و یا گروه مشخصی که توسط یکی از کشورهای همسایه تامین مالی می شوند، مرتب این خبر را پخش می کند که همه از ایران خارج می شوند.
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 21323
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *