۰

تجهیزات صنعت نفت ایران فرسوده است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به رعایت نکات ایمنی در انجام کار گفت: آسیب دیدگی تجهیزات صنعت نفت می تواند تولید و درآمد کشور را کاهش دهد.
علی کاردر - میز نفت
علی کاردر - میز نفت
به گزارش میز نفت ، علی کاردر امروز در اولین همایش بین‌المللی مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت در بخش ساحل و فراساحل، با اشاره به اینکه صنعت نفت به دلیل قدمت و فرسودگی نیازمند رعایت نکات و مسائل ایمنی فراوانی است که باید در دستور کار متخصصان قرار گیرد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ماهیت صنعت نفت همواره با خطر عجین شده است، بنابراین باید نکات ایمنی در انجام کار رعایت شود.

به گفته کاردر: واگذاری تدریجی عملیات بهره‌برداری میدان‌ها از جمله راهبردهای شرکت ملی نفت ایران است، به همین دلیل شرکت‌های خصوصی فعال در این زمینه باید خود را در بخش مدیریت دارایی‌های فیزیکی نیز تقویت کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم فرهنگ‌سازی خوبی انجام شود تا ضرورت اعمال مدیریت دارایی‌های فیزیکی که مصداق این جمله یعنی «پیشگیری بهتر از درمان است» به تمام سطوح صنعت منتقل شود.

به گفته این مقام مسئول آسیب‌دیدگی دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت که ارزش کلانی دارند، می‌تواند به کاهش تولید مواجه شوند، بنابراین باید از آن جلوگیری کرد.

معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: شرکت ملی نفت ایران به عنوان کارفرما، به موضوع مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی توجه می‌کند و انتظار دارد شرکت‌های خصوصی نیز خود را در این حوزه تقویت کنند و آن را جدی بگیرند.



منبع : ایسنا
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 21332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *