۰
۱۳
تعویق سه باره بازنشستگی نماینده سابق مجلس در نفت

بازنشستگان شیفته خدمت!

​درحالی‌که وزیر نفت بارها از جوانگرایی درعرصه مدیریتی کشور گفته است اما همچنان بازنشستگان خود را به هر مکافاتی هم که شده بر مسند کار نگه‌داشته‌اند آن‌هم با چراغ سبز وزیر نفت!
بازنشستگان شیفته خدمت!
به گزارش میز نفت، این چراغ سبز زمانی رنگ کدرتری به خود می‌گیرد که یکی از این افراد از نمایندگان ادوار مجلسی باشد که زنگنه بیکاری آن‌ها را «فساد آور» می‌داند. علی‌محمد احمدی یکی از نمایندگان ادوار مجلسی است که باوجود بازنشستگی و دریافت پاداش خود در پایان سال 96 همچنان به شرکت نفت و گاز پارس تردد می‌کزرد و باوجود تأکید نهادهای بازرسی مبنی بر عدم اعتبار امضای وی، همچنان به کار مشغول بود.



وی متولد 10 فرودین 1335 است که حدود 35 سال سابقه خدمتی دارد و طبق قانون بازنشسته است اما علاقه شدیدی به سمت فعلی خود دارد: «مجری طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی»؛ وی تا به امروز سه بار بازنشستگی خود را به تعویق انداخته است که مرتبه سوم آن در نوع خود جالب است.

بر اساس قانون، وی از اوایل سال 97 بازنشسته محسوب شده و نامه‌های رسمی تائید کننده این موضوع بود؛ باوجود ابلاغ این مهم به وی و پرداخت پاداش بازنشستگی  حدود 650 میلیونی ، سمت خود را رها نکرد تا یکی از نهادهای نظارتی وارد عرصه شود و به مدیریت شرکت نفت و گاز پارس هشدار دهد.

احمدی در ابتدای سال 97 به سراغ وزیر نفت رفت و با موافقت وی، بازنشستگی‌اش برای بار سوم به تعویق افتاد و دوباره به سمت پیشین خود بازگشت. حالا با اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان وی باید راهی منزل شود ولی سؤال اینجاست که دلیل بازنشسته شدن وی و بازگشت سریع به محل کار خود بر اساس چه ضرورتی صورت گرفته است؟

وزیر نفت که بهترین سن مدیریت در صنعت نفت را 40 سال عنوان می‌کرد چرا برخلاف عقیده خود، همچنان بر مدیریت «پیران» در صنعت نفت تأکید دارد؟ نکته بعدی آن است که احمدی چه ذهنیتی درباره خدمت دارد که حاضر است پاداش بازنشستگی خود را پس دهد تا چند صباحی بیشتر در سمت خود باقی بماند؟

چرا این مدیر حاضر شده است پاداش 650 میلیون تومانی خود را پس داده و چند ماه بیشتر فعالیت کند و دست‌آخر طبق قانون جدید 235 میلیون تومان پاداش دریافت کند؟ آیا باید قبول کنیم وی به‌اندازه‌ای شیفته خدمت است که حاضرشده قید 400 میلیون تومان پاداش اضافه خود را بزند و چند ماهی بیشتر خدمت کند؟!
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 21628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرتضي زرين گل هم متولد ١٣٢٩ است
Romania
وقتی رانت چندین میلیون یورویی قالب کردن انحصاری یک کمپرسور خاص در قرارداد زیرمجموعه خود را داشته باشد باید هم با هر چنگ و دندانی بماند تا سهم مربوطه که دهها برابر ۴۰۰ میلیون تومان است را بگیرد. اگر به ایشان می گفتند سه تا ۴۰۰ میلیون هم باید از جیب بدهی تا بمانی با کمال میل و طیب خاطر میپذیرفت!! با چوب هم بزنی نمیرود.شب پشت در اتاق زنگنه جا انداخت تا مجوز تمدید بگیرد. تعجب از زنگنه و نهادهای بازرسی است که چگونه بر چنین فسادهای بزرگ و امیال خدمتی! چشم خود را بسته اند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی صحبت از رانت چندین میلیون یورویی می شود یعنی قیمت بایدحدود چند صد میلیون یورو باشد تا شامل رانت گفته شده گردد که اینطور نیست و قیمت خیلی کمتر از پنجاه میلیون یورو بوده که فقط برای کمپرسور تنها نبوده بلکه شامل مهندسی - خرید کل اقلام پروژه نظیر کمپرسور، پایپینگ، ابزار دقیق و غیره می باشد- اجرا و راه اندازی است.
ضمنا برآورد قیمت این پروژه توسط چند مشاور که سال های زیادی است نامشان در لیست مشاوران مورد تایید است انجام شده و قیمت نهایی تایید شده به مراتب کمتر از برآورد آنها است.
برای این پروژه به صورت انحصاری مناقصه انجام نشده است بلکه از چند جا استعلام شده و پس از بررسی توسط واحد های مختلف تایید، نهایی و ابلاغ شده است پس نیازی به ماندن با هر چنگ و دندانی نمی باشد.
France
نه لزوما. ده درصد چهل هم میشود چهار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این قانون ناقصه چرا خود وزرا رو شامل نمی شه؟؟؟
اتفاقا به نطرم بیشتر برای منصب وزارت و نمایندگان باید اجرا بشه
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید مشکل کمپرسورهای طرح را حل کند میرود!!
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت شده استاد دور زدن قانون مطمئن باشید راه حل جدیدی برای دور زدن قانون جدید هم پیدا می کنند بعد اسمش را میگذارند تفسیر حقوقی.
Iran, Islamic Republic of
اینها از بدو تولد شیفته خدمت بوده اند نه تشنه قدرت منتها ما ملت قدر نشناسی هستیم که به این بلاها دچار شده ایم.
Iran, Islamic Republic of
باور کنید کسانی هم پیدا می شوند که برای خدمت و به نتیجه رساندن پروژه ای سرنوشت ساز حاضر به گذشت از 400 میلیون هم می باشند به خصوص اگر بدانیم نامبرده خود علم کننده این پروژه بی نظیر می باشند.
Iran, Islamic Republic of
باور کردیم جناب احمدی....
Iran, Islamic Republic of
سلام کس در موردبازنشستگی نصرت رحیمی حرف نزنه که وزیر ناراحت میشه ایشان 18ساله هست وتازه استخدام شده یک نیروی تازه نفس وتازه به دوران رسیده بخاطر همین بی تجربگی میکنه بعضی مواردها رادرشرکت های زیرمجموعه انجام میده در شرکتهای که مستقیم دخالت میکنه چه خبرهست کسی نیست به داداین شرکتها برسه ای خدا....
Iran, Islamic Republic of
سلام، چرا این چه وضعیه آخه
مهران
United States
آقای امینی داد با حقوق بالای بیست میلیون در صندوق بازنشستگی