۰

سوال توکلی از زنگنه

رئیس هیئت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت خواستار پاسخگویی وی برای علت حذف تعدادی از رشته‌های غیر فنی و میان‌رشته‌ای کارشناسی ارشد مرتبط با صنعت نفت و گاز در سال تحصیلی پیش رو شد.
احمد توکلی - میز نفت
احمد توکلی - میز نفت
به گزارش میز نفت ، احمد توکلی رئیس هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت خواستار پاسخگویی وی برای علت حذف تعدادی از رشته‌های غیر فنی و میان‌رشته‌ای کارشناسی ارشد مرتبط با صنعت نفت و گاز در سال تحصیلی پیش رو شد.

در متن نامه توکلی به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و رئیس هیأت امنای دانشگاه نفت تهران آمده است، "کمبود متخصصین رشته‌های مورد بحث یکی از مشکلات صنعت نفت کشور است. پیرو مذاکرات قبلی و مطابق اطلاعات موثق واصله، رشته‌های غیر فنی و میان‌رشته‌ای شامل پنج رشته کارشناسی ارشد مدیریت پروژه‌های نفت و گاز، تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در نفت و گاز، اقتصاد نفت و گاز، مدیریت مخازن هیدروکربوری و رشته با قدمت کارشناسی حسابداری و علوم مالی نفت از برنامه‌های دانشگاه صنعت نفت تهران در سال تحصیلی پیش رو حذف شده است.

با توجه به کارشناسی‌های انجام شده در دیده‌بان شفافیت و عدالت و داده‌های میدانی؛ کمبود متخصصان رشته‌های مورد بحث یکی از مشکلات صنعت نفت کشور است. به نظر می رسد بقای این رشته ها به صلاح صنعت نفت کشور باشد. اگر جنابعالی این نظر اصلاحی را می پسندید لطفاً دستور مقتضی را صادر فرمائید. در غیر این صورت دستور فرمایید دلایل و توجیهات حذف رشته‌های فوق را در اسرع وقت به دیده بان شفافیت و عدالت اعلام نمایند. در هر صورت نتیجه را به ما اطلاع دهند."



منبع : تسنیم
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 21630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *