۰

آمادگی شرکت ملی نفتکش برای مقابله با تحریم‌ها

رییس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش با اشاره به تحریم‌های پیش رو اظهار کرد: این شرکت آمادگی کامل برای مقابله با تحریم‌ها را دارد.
نفتکش - میز نفت
نفتکش - میز نفت
به گزارش میز نفت ، مقیمی در نشست خبری که امروز برگزار شد با اعلام خبر فوق افزود: در تحریم‌های سال‌های قبل روند صادرات نفت برای یک روز و حتی یک لحظه هم متوقف نشد.

مستند حادثه سانچی ساخته می شود

وی در ادامه با اشاره به حادثه سانچی گفت: برای بررسی بیشتر علت این حادثه یک تیم دانشگاهی تشکیل شده است که قرار است مستند این حادثه را با توجه به وقایعی که رخ داده است، بسازد تا با شبیه‌سازی، اطلاعات بیشتری از جزئیات این حادثه به دست آید.

رییس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از حق و حقوق خانواده‌های سانچی موکول به انحصار وراثت است، گفت: آنچه که در اختیار شرکت ملی نفتکش بوده، به صورت هبه به خانواده‌ها داده شده است. تاکنون انحصار وراثت برای ۱۱ خانواده از ۳۰ خانواده انجام شده است. شرکت ملی نفتکش تلاش زیادی کرد تا بتواند برای شهیدان حادثه سانچی گواهی فوت دریافت کند. در غیر این صورت این شهیدان مفقودالاثر حساب می شدند.

مقیمی ادامه داد: به هر خانواده تاکنون مبلغ 60 میلیون تومان به اضافه هزینه مراسم داده شده و بدهی وام و معوقات شهیدان در شرکت ملی نفتکش طبق مصوبه هیات مدیره بخشیده شده است. همچنین به این شهیدان با یک درجه ارتقا مستمری تعلق می‌گیرد و یکی از اعضای خانواده آنها می‌تواند در شرکت ملی نفتکش مشغول به کار شود.



منبع : ایسنا
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 21704
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *