۰

اسلام آباد مصم تر از تهران!

​وزیر نفت جدید پاکستان گفت، این کشور به دور از هرگونه فشار خارجی خود را نسبت به اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان کاملا متعهد می داند.
اسلام آباد مصم تر از تهران!
به گزارش میز نفت به نقل از پایگاه خبری دی نیوز، غلام سرور خان، وزیر نفت پاکستان گفت، این کشور به دور از هرگونه فشار خارجی خود را نسبت به اجرای پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان کاملا متعهد می داند.

وی در دیدار با مهدی هنردوست، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد این اظهارات را بیان کرد.

سفیر ایران در این دیدار که در دفتر سرور خان برگزار شد، از سوی وزیر نفت ایران، انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت و از سرور خان دعوت کرد تا برای همکاری در زمینه نفتی و خط لوله انتقال گاز به ایران سفر کند. وزیر انرژی پاکستان نیز این دعوت را پذیرفت.

هنردوست گفت، خط لوله انتقال گاز میان دو کشور می تواند معادلات منطقه را تغییر دهد و سایر کشورها نیز مایل به همکاری در اجرای این پروژه هستند.

وزیر انرژی پاکستان هم گفت، دو کشور به همکاری ها و سرمایه گذاری های بیشتری در حوزه های انرژی و نفت نیاز دارند. دو طرف توافق کردند که یک گروه کاری در زمینه خط لوله انتقال گاز قبل از سفر سرور خان به ایران با تشکیل دهند. وزیر انرژی پاکستان گفت: «پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان، بیش از هر پروژه خط لوله گاز دیگری برای اسلام آباد اولویت دارد.»

منبع: تسنیم
جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 21950
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *