۰
۹
تاييد گزارش ميزنفت توسط کاردر

سماجت عجيب براي انعقاد يک قرارداد غيرقانوني

ماجراي امضاي قرارداد جمع آوري گازهاي فلر 8 پالايشگاه پارس جنوبي همچنان پرحاشيه است به طوري که اخیرا علي کاردر مديرعامل شرکت ملي نفت ايران ، اقدامات وي براي انعقاد اين قرارداد را به صورت خودسرانه تخلف عنوان کرده است.
سماجت عجيب براي انعقاد يک قرارداد غيرقانوني
به گزارش ميزنفت، احمدي با سه بار تعويق بازنشستگي در نامه‌اي گفته است به دليل عذاب وجدان براي هدر شدن ثروت ملي در فلرهاي پارس جنوبي، دوباره به کار برگشته و حاضر شده از قيد پاداش بازنشستگي خود بگذرد تا اين قرارداد نهايي شود.

اقدامات خودسرانه وي براي ايجاد تعهد براي شرکت ملي نفت و امضاي قرارداد با يک شرکت گمنام مالزيايي بدون صلاحیت و سوابق مقبول، با واکنش‌هاي منفي امور حقوقي شرکت ملي نفت و مديرعامل اين شرکت مواجه شده است.

با اين وجود، اين نماينده اسبق مجلس با تاکيد بر اختياري که از وزير نفت دريافت کرده ، معتقد است هيچ تخلفي رخ نداده است  و دوباره از مديريت امور حقوقي خواستار تنفيذ HOA با شرکت جرمن پاور شده است که با واکنش منفي شدید علي کاردر مواجه شده است بطوریکه وی عنوان نموده که با توجه به گزارشات امور حقوقي ، اقدام احمدی بدون انجام فرآيند و مجوز تخلف تلقي  و هرگونه تبعات حقوقي و مالي به عهده این نماینده مجلس پیشین است.

با اين وجود، احمدي همچنان بر موضع خود اصرار دارد و براي برطرف کردن عذاب وجدان خود، سعي دارد تا پيش از بازنشستگي و مهلت 60 روزه تعهد سنگيني را براي شرکت ملي نفت ايجاد کند و اين قرارداد را به امضا برساند. با وجود تاکيد مديرعامل شرکت ملي نفت و امور حقوقي اين شرکت ، ولي احمدي از همه تلاش خود براي نهايي کردن اين قرارداد تا قبل اجرای قانون جدید بهره مي‌برد.
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 21974
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگر مملکت قانون ندارد ، قراردادی که حقوقی شرکت ایرادی به ان مرتبط کند و مدیر عامل هم مخالف است این حضرت گروهبان احمدی از کجا پیدا شده و چه کسی از او حمایت می کند ؟ بگردید دنبال زغال فروش
Iran, Islamic Republic of
فعلا ايشان يك تنه بدون توجه به تذكرات با هر شركتي كه خودش دلش مي خواهد و با مكانيزم من در اوردي خودسر جلو مي رود. كم نيستن از اين افراد كه نه سيستم مي دانند و نه قانون سرشان مي شود. و نتيجه مي شود چيزي كه الان مي بينيد.
Romania
مگر قرارداد قبلی ایشان جهت فلر فازهای ۲و۳ را کسی در شرکت ملی نفت ایران تایید و امضا کرد؟ برای اولین بار در تاریخ نفت شخص مجری طرح ان را خودسرانه امضا و نافذکرد و هیچ مقام مسئولی آن قرارداد را امضا نکرد یعنی هیچکدام از آقایان مسئول در سطوح مختلف شرکت ملی نفت ایران شامل کاردر و منوچهری و مشکین فام حاضر به امضای آن قرارداد نشدند! اما معلوم نیست دستگاههای نظارتی کجا هستند و این تخلف بزرگ را ندیدند و یا نخواستند ببینند.حالا هم احمدی به همان روش کار خواهد کرد. راهش را بلد است.کلا احمدی ها معجزه هزاره ها هستند
Romania
دستگاههای نظارتی باج میگیرند
م
Iran, Islamic Republic of
نهادهای نظارتی!!!!!
نمایندگان این نهادها دراتاق های لاکچری در نفت وگاز نشسته وبه نوع الکترودی که ده سال قبل در پروژه ها استفاده شده،اعتراض میکنند!!!و بررسی افزایش مبلغ قراردادها تا سه برابر را رها کرده اند!
فهمیده اند چطور حقوق،مزایا و امکانات شخصی-اداریشان را حفظکنند.
Iran, Islamic Republic of
ايشان پروژه 2و3 را بلكل رها كرده و با گذشت 10 ماه هيچ كاري انجام نشده است. خيالتان راحت
Iran, Islamic Republic of
آقاي ايشان كه كلا پروژه 2 و3 را به خاطر اصرار و سماجت براي خريد كمپرسورهاي پروژه از يك سازنده مشخص اروپايي به تعطيلي محض كشانده!!!!!!!
Romania
زنگنه عامل اصلی خیانت است
م
Iran, Islamic Republic of
بابا،
این احمدی خله،همه میدونن.