۰
۶
روابط عمومي نفت، ادعاي خادمي را تاييد کرد

6 نماينده فعلي در نفت استخدام شدند

پس از توئيت‌هاي هدايت الله خادمي عضو کميسيون انرژي مبني بر استخدام نمايندگان فعلي مجلس توسط وزارت نفت، اداره کل روابط عمومي اين وزارتخانه طي جوابيه‌اي اعلام کرد که 6 نفر از نمايندگان فعلي مجلس را در وزارت نفت استخدام کرده است.
6 نماينده فعلي در نفت استخدام شدند
به گزارش منز نفت، وزارتخانه‌اي که طي يکسال گذشته درباره تعداد نمايندگان استخدام شده همواره سکوت مي‌کرد سرانجام اعتراف کرد نمايندگاني را استخدام کرده است که مهر تاييدي بر گزارش‌هاي اين رسانه و گفته‌هاي خادمي بود.

گرچه وزارت نفت در جوابيه خود سعي دارد اينگونه القا کند که همه اين موارد متعلق به پيش از سال 95 بود اما واقعيت چيز ديگري است. وزارت نفت با دستمايه قرار دادن يک تاريخ ساختگي، به دنبال فرار از اتفاقاتي است که پيشتر منکرش مي‌شد و علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز قول پيگيري آن را داده بود.

گرچه اداره کل روابط عمومي تاييد کرده است اين اتفاق در دولت يازدهم رخ داده است، اما براي آنکه خود را از مظان اتهام نجات دهد با طرح موضوعاتي عليه عضو کميسيون انرژي سعي دارد وي را در جايگاهي قرار دهد که از رانت‌هاي بسياري برخوردار است. به عنوان نمونه، گفته مي‌شود وي سال‌ها در منازل سازماني شرکت ملي نفت در برج‌هاي ASP گذر ايام مي‌کرد که در پاسخ بايد گفت اين منازل سازماني به مديراني تعلق مي‌گيرد که از شهرهاي ديگر راهي تهران مي‌شوند.

مديران بسياري در اين برج‌ها زندگي مي‌کنند از جمله سلبعلي کريمي که هيچ سمت مديريتي ندارد، يا حتي رضا خليلي معاون پشتيباني شرکت ملي نفت که به همراه چندين مدير ديگر در اين برج صاحب خانه هستند وحتي وزارت نفت تلاش دارد كه طي همين روزها اين منازل را با قيمت هاي پايين به نور چشمي ها بفروشد ، خادمي مدت‌هاست خانه سازماني خود را تحويل شرکت ملي نفت داده است اما بايد به اين مهم توجه کرد اين منازل سازماني به کارمندان رسمي وزارت نفت تعلق مي‌گيرد و تعداد آن 20 واحد است.

وزارت نفت در جوابيه خود سعي داشت اينگونه القا کند که خادمي خود از آن نمايندگاني است که به نفت آمده است و  لذا نبايد از استخدام نمايندگان انتقاد کند در حالي که وي کارمند رسمي نفت بوده و سپس نماينده مردم ايذه و باغمك در مجلس شده است. خطاب به وزارت نفت بايد گفت مشکل اصلي صنعت نفت، اين گونه فرافکني‌ها و دروغ پردازي‌ها نيست، مشکل آنجاست که تعدادي از نمايندگان مجلس با مدارک تحصيلي تاريخ و فقه و ... نفتي شده‌اند. به عنوان نمونه بيگلري نماينده يکي از شهرهاي کردنشين که بزرگترين سابقه مديريتي‌اش، به مديريت يک آموزشگاه فني حرفه‌اي بر مي‌گردد بر حسب چه توانمندي به نفت منتقل شده است؟

درباره حقوق خادمي نيز ادعا شده است وي 27 ميليون تومان حقوق گرفته است در حالي که اين رقم بنا به جوابيه روابط عمومي وزارت نفت، به صورت ناخالص بوده است و نه خالص دريافتي. از سوي ديگر مکانيزم حقوق و دستمزد در نفت کاملا روشن و دقيق است و اگر چنين حقوقي هم پرداخت مي‌شود به دليل سابقه کار خادمي است و نه رانت. اگر خادمي مي‌تواند چنين حقوقي را دريافت کند پس معاونين وزير نفت حداقل 50 ميليون تومان دريافتي دارند. اين دريافتي جز آن حقوقي است که از محل‌هاي ديگر به حساب آن‌ها واريز مي‌شود!

خلاصه آنکه وزارت نفت سرانجام روند استخدام نمايندگان مجلس را تاييد کرده است؛ روزي که وزير نفت ادعا کرد هيچ يک از نمايندگان فعلي را استخدام نکرده است، عده‌اي حرف وي را حجت راستين خواندند اما انتشار اسنادي از استخدام نمايندگان فعلي، نشان داد چه کسي راست مي‌گويد و چه کسي دروغ؛ بايد منتظر بود تا تاريخ بار ديگر اثبات کند چه کساني با دروغ پردازي‌ سعي در تبرئه خود داشتند.
 
يکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 22000
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدالعنتت کنه زنگنه
خدا نبخشدتون
تو ماه محرم سر نذری ها تمام دعام شکست تو بود
Iran, Islamic Republic of
زنگنه باید برکنار و محاکمه شود
حسن
Iran, Islamic Republic of
می باید که حد زند هوشیار مردم... مست را. (پروین)
طرح تفکیک قوا که عملا از زمان پهلوی ها الگوبرداری از غرب شد در این سیستم حکومتی هیچگونه کارایی ندارد. اکثریت نمایندگان بی سواد, جایگاه مجلس , اکثریت متصدیان فرصت طلب , جایگاه مهم "دولت" و اکثریت قضات ناآگاه, جایگاهی ندارند و درکی از مبانی و ماهیت حقوقی و قانونی این جایگاه ندارند. به همبن دلیل نصف یک کوچه را آسفالت کردن برای یک دوره 4 ساله یک نماینده کافیست.
هر نوع "ساختار وارداتی" مانند فناوری های وارداتی , بدون توجه به مبانی تاریخی و سیاسی آن روی بستر ساختاری ایران فرو انداختند......
United States
وزارتخانه دروغگوها
Iran, Islamic Republic of
انتظار داريد مدير كل روابط عمومي وزارت نفت كه يك شبه و بدون هيچگونه سابقه نفتي بر اين صندلي تكيه زده بياد واقعيات وزارت نفتو بگه .
بي شك از تمام ظرفيت نامردي خود استفاده ميكنه تا برخي را از جمله مهندس خادمي رو تخريب كنه . و از طرفي بلندگوي دروغ پراكني و ماله كشيدن بر فسادهاي حاد صنعت نفت و مديران بشه . متاسفانه همين فرد به ظاهر اصلاح طلب كه زماني در روزنامه هاي جناح چب قلم به نيكي ميزد امروز در منجلاب تهمت ، دروغ ، تخريب و ماله كشي بر واقعيات و صرفا به دنبال تطهير حرام خوارها و ظالمان و نالايقان قلم فرسايي ميكند . از طرفي ديگر مدير كل امور مجلس هم جاده بين وزارت نفت تا بهارستان را آب و جارو ميكند و از رانت اهداي پيمانكاري تا استخدام نمايندگان حقوق ملت را ضايع ميكند و در جايي ديگر آقاي خليلي براي نمايندگان بسته هاي گردشگري مفت مفت مفت از محمود آباد ، مشهد ، آبعلي كه تمامي مهمانسراهاي شركت ملي نفت ، گاز ، پالايش و پتروشيمي در كل ايران براي نمايندگان و مسئولان كشور در ساير نهادها به همراه خانواده هاي نسبي و سببي و ... رزرو هتل و بليط هواپيما از كيسه بيت المال دريغ نميكند . البته ساير مديران خودي در واحدها سازماني حساس هم به طرق ديگر برخي سبيل ها را چرب ميكنند تا هواي وزير را از بيت رهبري تا خانه ملت ظالمانه حفظ كنند . خوب تكليف خادمي و خادميهاي منتقد بي شك نابودي است
United Kingdom
کلا سیستم وزارت نفت مشکل داره چرا مدیران حفاری تو این شرایط از حقوق و مزایاشون کم نمیشه ولی از کارگران کم میکنن از ماموریت و اضافه کاری تو حفاری مثل برده با نیروهای پیمانکاری برخورد میکنن تا حرف میزنید میگن تو پیمانکاری هستی به نیروی رسمی بگو چشم اگه قدرت داشتن که پدر نیروهای پیمانکاریو در میوردن ولی الان با روح و روان نیروی پیمانکاری بازی میکنن تا کی تبعیض