سامانه احیای کارت سوخت آماده شد

27 مهر 1397 ساعت 15:23

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سامانه احیای کارت سوخت توسط وزارت نفت آماده شده و هر تصمیمی که دولت اخذ کند این وزارتخانه اجرا می کند.


به گزارش ميز نفت به نقل از خانه ملت، جلال میرزایی با اشاره به احتمال بازگشت کارت سوخت، گفت: کارت های سوخت که در گذشته برای خودروها صادر شده قابل استفاده هستند، مگر اینکه شخصی کارتی را گم و یا خراب کرده باشد که در این صورت درخواست می دهد تا کارت سوخت جدیدی تولید شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: کارت هایی که آماده شده و در گذشته در اختیار صاحبان خودروها قرار گرفته قابل استفاده است و نیازی به صدور کارت جدیدی نیست.

وی در تشریح چگونگی دریافت کارت توسط افرادی که کارت خود را گم کرده اند، ادامه داد: وزارت نفت در آینده اعلام می کند که افراد چگونه کارت سوخت های جدید را دریافت کنند.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت در حوزه احیای کارت سوخت تصمیم گیر نبوده و مجری سیاست های دولت است، اظهار داشت: این سیاست ها در حوزه فرآورده های نفتی باید توسط دولت و یا در تعامل با مجلس اتخاذ شود.

مردم در گذشته برای کارت سوخت به پست مراجعه می کردند

وی افزود: سامانه احیای کارت سوخت توسط وزارت نفت آماده شده و هر تصمیمی که دولت اخذ کند این وزارتخانه اجرا می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در گذشته مردم به پست مراجعه کرده و درخواست کارت سوخت می دادند، تصریح کرد: احتمالا روند در آینده نیز به همین صورت است و اطلاعات تکمیلی در این زمینه توسط دولت و وزارت نفت اعلام می شود.


کد مطلب: 22126

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/22126/سامانه-احیای-کارت-سوخت-آماده

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir