۰

شینهوا: تحریم نفت ایران هرگز عملی نخواهد شد

خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد تحریم نفتی ایران که آمریکا به دنبال آن است تنها یک بلوف سیاسی بوده و هرگز عملی نخواهد شد.
شینهوا: تحریم نفت ایران هرگز عملی نخواهد شد
به گزارش ميزنفت، خبرگزاری شینهوا روز شنبه در گزارشی نوشت ‘دونالد ترامپ’ رییس جمهوری آمریکا فشار زیادی به عربستان و برخی از کشورهای دیگر وارد می کند تا تولید نفت را افزایش داده و راهی بازار مصرف کنند تا بتوان تحریم نفتی ایران را عملی کرد.

این گزارش ادامه می دهد تهران تاکید کرده است به رغم تلاش ها و تحریم های بانکی و نفتی آمریکا علیه ایران، این کشور هیچ مشکلی برای فروش نفت و دریافت ارز حاصله از آن نخواهد داشت.

شینهوا می نویسد ایران تاکید دارد نیازی نیست در صورت بروز مشکل، ارز حاصله از فروش نفت به دلار دریافت شود هر زمان لازم باشد این ارز به یورو دریافت می شود و مشکلی از این بابت بروز نخواهد کرد.

در این گزارش آمده است که ایران به فروش نفت خود ادامه می دهد و همزمان تلاش می کند تا با خنثی کردن تحریم های آمریکا، در این بازار حضوری فعال داشته باشد.

خبرگزاری رسمی چین افزوده است که از نگاه ایران تنها بلوف های سیاسی دولت آمریکاست که جنگ روانی ایجاد می کند ولی در واقعیت فروش نفت و دریافت ارز ادامه می یابد.

به گزارش ایرنا، شینهوا نوشت آمریکا امید زیادی به تولید نفت بیشتر از سوی عربستان و روسیه بسته است با این وصف بازار نفت اکنون پرنوسان شده و قیمت ها رو به افزایش است.

امروز همچنین تارنمای ژاپن تودی گزارش کرد که با بالا رفتن بهای نفت و تحولاتی که در حال شکل گیری است، ژاپن از لحاظ اقتصادی با مشکلاتی روبه رو شده و نرخ تورم در این کشور به همین دلیل افزایش یافته است.
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 22139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *