۰
۳

دردسر کاردر برای وزير نفت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از سنوات یک میلیارد تومانی وزارت نفت به علی کاردر خبر داد و گفت: این مدیر بازنشسته با اشتغال بکار مجدد در وزارت نفت ماهانه 37 میلیون تومان حقوق می گیرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی - میز نفت
حسینعلی حاجی دلیگانی - میز نفت
به گزارش میز نفت ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه تعدادی مدیران بازنشسته و محکوم به انفصال خدمت همچنان در وزارت نفت مشغول بکار هستند، گفت: آقای علی کاردر یکی از آنهاست که علیرغم اینکه بازنشسته شده و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده، اما مجددا در وزارت نفت مشغول بکار شد و تاسف بار تر اینکه وی در شهریور امسال حقوق نجومی و 37 میلیون تومان دریافتی داشته است.

وی افزود: این اقدام وزیر نفت در اشتغال بکار مجدد بازنشستگان در حالی است که میلیونها جوان نخبه فارغ التحصیل بیکار در کشور هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: سوال از وزیر این است که جوانان نخبه کشور تا کی و تا کجا باید شاهد تصمیمات و اقدامات خودسرانه و بی ضابطه شما در استخدام و بکار گیری افراد خاص و بازنشستگان در وزارت نفت باشند.

حاجی دلیگانی با طرح این سوال که آیا دوره قحط الرجال است، خطاب به وزیر نفت افزود: چرا با وجود سرمایه های انسانی جوان، کماکان بر استفاده از سالخوردگان اصرار و لجاجت دارید؟.

وی گفت: شما صدها نخبه دانش آموخته دانشگاه نفت را نمی بینید و بلا تکلیف و سرگردان می کنید ولی افرادی که محکومیت انفصال از خدمت دارند و بازنشسته اند، را مجددا دعوت بکار می کنید.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در همین زمینه به بیژن زنگنه وزیر نفت در صحن مجلس تذکر داده، گفت: وزیر باید نگاه میرآث گونه به بیت المال را اصلاح کند.

منبع : افکار نیوز
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 22226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط کاردر نیست
مرضیه شاهدایی قایم مقام وزیر هم پاداش بازنشستگی را دریافت کرده و هنوز سرکار است.
Iran, Islamic Republic of
زنگنه وزارت نفت را ویران کرده است بر اساس نظر سنجی رسمی سایت نفت نیوز از کارکنان صنعت نفت بیش از نود و دو درصد از کارکنان صنعت نفت مخالف زنگنه هستند ولی متاسفانه نمیدانم چه مافیایی پشت زنگنه هستند که نمیگذارند او برکنار شود.
علی حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
چه فایده؟! اگر هم بازنشستگان بروند، دوستان بسیار بسیار جوان بر سر کار می آیند. مصطفوی ها و پورابراهیم ها و...
به نظر میاد بخش بزرگی از پرسنل نفت واقعا سوخته شده اند.
وقتی دوران تجربه گرایی بود آنها به دلیل جوان بودن فرصت رشد و ارتقا نداشتند و اکنون که دوران جوان گرایی است آنها میان سال شده اند و متاسفانه شاگرد وزیر هم نبوده اند. حقوق و مزایای خاصی هم ندارند، فقط اسم کارمند نفت را یدک می کشند.
با این وضعیت به نظر شما چه انگیزه ای برای سایر پرسنل باقی می ماند؟