۰
۳
ردپاي آقاي معاون براي مهره چيني

شوکي به نام هيئت مديره جديد شرکت نفت

شنیده‌های موثق از جلسات خصوصي برخي مديران شرکت ملی نفت حکایت از آن دارد ترکیب هیئت مدیره جدید این شرکت چنان شگفت انگیز است که تعدادی از اعضای جدید آن، برای کارکنان صنعت نفت و حتی مدیران ناآشنا هستند.
شوکي به نام هيئت مديره جديد شرکت نفت
به گزارش میز نفت، با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان، هیئت مدیره شرکت ملی نفت هم دستخوش تغییرات خواهد شد و افرادی به عضویت هیئت مدیره در خواهند آمد که حتی جزو مدیران میانی صنعت نفت نیز نیستند.

یکی از معاونان فعلی شرکت ملی نفت، با معرفی این افراد به وزیر نفت و اخذ ‌موافقت زنگنه، امور ابتدایی مربوط به احکام این افراد را نهایی کرده است و قرار است مهره‌های خود را در هیئت مدیره شرکت ملی نفت بگمارد.

اخیرا در یک جمع خصوصی، این افراد برنامه‌های خود را اعلام کردند و به آقای معاون این قول را داده‌اند که طبق دستورات صادره عمل کنند. افرادی که شاید به اندازه یک سرباز صفر برای صنعت نفت کارآیی نداشتند اما به سبب نزدیکی به یکی از معاونان فعلی شرکت ملی نفت، خود را برای هیئت مدیره NIOC آماده می‌کنند.
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 22249
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جناب آقای منوچهری بدون در نظر گرفتن سوابق و توانمندی افراد، صرفا به دنبال گنجاندن اطرافیان خود در بخش های مختلف می باشد.
نمونه دیگری از این تلاش ها مربوط به سمت مدیر عاملی یکی از شرکت های بزرگ نفتی زیر مجموعه نیکو است. آقای منوچهری جدیدا تلاش می کند تا آقای ا. موسوی که پیش از این مدیر HSE این شرکت بوده و مدتی است از آن جدا شده است را به عنوان گزینه مدیر عاملی (!) مطرح کند. این در حالی است که آقای موسوی بعد از چند تجربه ناموفق که همگی هم با حمایت آقای منوچهری داشته است، هم اکنون کاملا بیکار و تا پیش از این به دنبال کار بوده است.
Iran, Islamic Republic of
وقتي رييس بزرگ آقاي زنگنه با تعويق بازنشستگي عليمحمد احمدي بعد سه ماه بازنشستگي موافقت مي كند ديگر تحركات امثال منوچهري ديده نمي شوند
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی دارد جز مدیران نباشند فقط اگر جز وابستگان نباشند و دزد و سوء استفاده گر نباشند کافیست