۰

آمادگی عربستان برای سرمایه‌گذاری در پتروشیمی روسیه

وزیر انرژی عربستان گفت آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان و سابک، شرکت صنایع شیمیایی عربستان برای سرمایه گذاری در ساخت یک مجتمع پتروشیمی در روسیه آماده هستند .
خالد الفالح - میز نفت
خالد الفالح - میز نفت
به گزارش میز نفت ، خالد الفالح وزیر انرژی عربستان گفت که آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان و سابک، شرکت صنایع شیمیایی عربستان برای سرمایه گذاری در ساخت یک مجتمع پتروشیمی در روسیه آماده هستند.

او گفت که شرکای عربستان امیدوارند با سیبور، بزرگترین شرکت پتروشیمی روسیه همکاری کنند.
وی افزود:  من امیدوارم همکاری ما با سیبور به آرامکو و سابک امکان سرمایه گذاری در ساخت یک نیروگاه پتروشیمی در روسیه را بدهد.

وزیر انرژی عربستان همچنین گفت که عربستان در حال حاضر در مورد فرصت ساخت یک کارخانه لاستیک مصنوعی در شهر جبیل عربستان با شرکت انرژی توتال فرانسه، سینوپک چین و سیبور روسیه مذاکره می کند.

الفلاح ادامه داد:« ما در مراحل پیشرفته مذاکره با سیبور، توتال و سینوپک هستیم. این کنسرسیوم به دنبال ساخت یک کارخانه تولید لاستیک مصنوعی در شهر جبیل است. من مطمئنم این کارخانه ساخته می شود».

به گفته دیمیتری کونوف، رئیس اجرایی سیبور، این شرکا در حال حاضر به دنبال راه حل های مناسب فنی، تجاری و مهندسی هستند.

کونوف با تاکید بر اینکه این تولید با تکنولوژی روسیه به راه می افتد گفت:« ما در حال راه اندازی یک کسب و کار مشترک برای تولید لاستیک مصنوعی در هند در سال جاری میلادی هستیم».


منبع : تسنیم
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 22286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *