۰
۱

انتصاب مدیرکل جدید بودجه وزارت نفت با امضای معاون بازنشسته زنگنه

یکی از معاونان بازنشسته وزیر نفت، در آخرین روزهای تصدی پست مدیریتی خود، حکم جدیدی را صادر کرده که به موجب آن، مدیرکل جدید بودجه، منابع و ارزیابی طرح‌های وزارت نفت منصوب شد.
انتصاب - میز نفت
انتصاب - میز نفت
به گزارش میز نفت ، محمد‌مهدی رحمتی، معاون وزیر نفت در امور برنامه‌ریزی که طبق اخبار منتشر شده یکی از معاونان بازنشسته زنگنه است که باید تا روز 26 آبان‌ماه جای خود را به مدیران جوان‌تر بدهد، در آخرین روزهای حضور خود، حکم جدیدی را صادر کرد.

طبق اعلام وزارت نفت، محمدمهدی رحمتی، معاون برنامه ریزی وزیر نفت در حکمی یاسر میرزایی را به عنوان مدیرکل بودجه، منابع و ارزیابی طرح‌ها منصوب کرد.

در متن حکم محمدمهدی رحمتی به یاسر میرزایی آمده است: "با توجه به تعهد، شایستگی و آشنایی ارزشمند جنابعالی برای هماهنگی و پیگیری مجدانه امور مربوط به بودجه شرکت‌های تابعه وزارت نفت و برقراری انضباط مالی در واحدهای تابعه و تعامل سازنده به دستگاه‌های متولی بودجه و برقراری انضباط مالی در واحدهای تابعه و تعامل سازنده با دستگاه‌های متولی بودجه و سرمایه‌گذاری در کشور به موجب این حکم به عنوان مدیرکل بودجه، منابع و ارزیابی طرح‌ها، منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و تلاش مضاعف خود و همکاران خوب آن اداره، همچون گذشته در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید."



منبع : تسنیم
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 22355
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با سلام
واقعا مجلس باید در این قضیه وارد شده و با زنگنه برخورد کند و جلوی وزیر گرفته شود