۰
۱

وزارت نفت بی قائم مقام

یکی از افرادی که باید سمت خود را امروز تحویل می داد مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت بود که براساس پیگیری های به عمل آمده وی این کار را انجام داده است.
مرضیه شاهدایی - میز نفت
مرضیه شاهدایی - میز نفت
به گزارش میز نفت ، براساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی که در 25 شهریورماه سال جاری نهایی شد. که امروز 26 آبان ماه همه بازنشستگان شاغل در وزارت نفت باید پست های خود را تحویل دهند.

با نگاهی به معاونان بازنشسته وزارت نفت باید گفت آقایان رکن‌‎الدین جوادی معاون وزیر نفت در امور نظارت بر منابع هیدروکربوری، امیرحسین زمانی نیا معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، حبیب الله بیطرف معاون امور مهندسی پژوهش و فناوری وزیر نفت، علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، رضا نوروززاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و محمد مهدی رحمتی معاون وزیر در امور برنامه‌ریزی، افرادی هستندکه باید جای خود را به افراد جوانتر دهند.

تاکنون معاونین وزیر نفت در شرکت های ملی نفت، گاز و پتروشیمی مسئولیت های خود را به افراد دیگر واگذار کرده اند.

یکی از افرادی که باید سمت خود را امروز تحویل می داد مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت بود که براساس پیگیری های به عمل آمده وی این کار را انجام داده است.

در همین رابطه با یک منبع مطلع در خصوص فرد جایگزین شاهدایی به عنوان قائم مقام جدید وزیر نفت گفت‌وگو کردیم که وی اعلام کرد: ظاهرا وزیر نفت بعد از کناره گیری شاهدایی از سمت قائم مقام قصد ندارد فردی را به عنوان قائم مقام منصوب کند.

وی ادامه داد: قائم مقام سمت سازمانی نیست بلکه یک سمت تشریفاتی است به همین دلیل احتمالا وزیر نفت دیگر تمایلی به داشتن قائم مقام ندارد.



منبع : فارس
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 22382
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


کارشناس نفت
Iran, Islamic Republic of
البته نگران نباشید این خانم قراره با قرارداد 64 ساعتی در بهداری و بهداشت مستقر بشه . خیلی ازاین مدیران قرار نیست بروند حالا حالاها با نفت کار دارند .