کاردر به طبقه سيزدهم مي‌رود

پاک سازي پاک نژادي‌ها

29 آبان 1397 ساعت 14:12

علي کاردر نفت را رها نمي‌کند؛ او به نزديک‌ترين فرد به مسعود کرباسيان تبديل شده و براي ادامه حضورش در نفت، قرار است اتاقي در طبقه سيزدهم براي وي تخليه و تجهيز شود.


به گزارش ميز نفت، مديرعامل سابق شرکت ملي نفت بر اساس قانون منع بکارگيري بازنشستگان، مشاور خواهد شد و خدمات مشاوره‌اي وي به کرباسيان، نقشه راه مديرعامل جديد را تعيين مي‌کند.

کاردر که با مجموع دريافتي 50 ميليون توماني در سمت مديرعامل شرکت ملي نفت، يکي از نجومي بگيران صنعت نفت بود قصد ندارد جدايي‌اش را از نفت تحقق بخشد واز هر ابزاري براي نفوذ در تصميمات شرکت ملي نفت استفاده مي‌کند بويژه در شرايط فعلي که نه سايه منوچهري را بالاي سر خود مي‌بيند و نه دستورات پاک نژاد را.

او مي‌خواهد کرباسيان را مديريت کند و از تهي بودن مديرعامل جديد از نفت، بيشترين بهره را ببرد؛ اينکه چه دليلي باعث شده است تا وي همچنان نفت را دوست داشته باشد در نوع خود ابهام برانگيز است. وي در دوران مديريت خود يک ماشين امضاي بي عيب و نقص بود و دستورات وزير نفت و معاونان خود را «مو به مو» اجرا مي‌کرد و امروز که کرباسيان نياز به کمک دارد، در کنار او قرار گرفته است.

کاردر تصميمات جنجالي کمي نگرفته است، او مي‌تواند کرباسيان را در مسيري قرار دهد که چالش ساز باشد اما هرچه که هست، او در طبقه سيزدهم حضور خواهد يافت براي آنکه کرباسيان را براي چينش‌ها و تصميمات راهنمايي کند؛ بهتر بگوييم کرباسيان را به شکلي خاص مديريت کند.

يکي از اقداماتي که شايد به زودي در دستور کار قرار گيرد، پاکسازي مديران زيرمجموعه است که به هر نحوي مورد حمايت محسن پاک نژاد قرار داشتند.
 


کد مطلب: 22419

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/22419/پاک-سازي-نژادي-ها

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir