۱
۳
جايگزين رحمتي از وزارت نيرو آمد

يک » نيرويي» معاون زنکنه شد

با حکم وزير نفت، يکي از مديران وزارت نيرو به معاونت برنامه ريزي وزارت نفت منصوب شد تا روند «نيرو» سازي نفت با زنگنه همچنان ادامه يابد.
يک » نيرويي» معاون زنکنه شد
به گزارش ميزنفت به نقل از شانا، در حکم بیژن زنگنه به هوشنگ فلاحتیان آمده است:

«با عنایت به تعهد، خدمات و تجارت جنابعالی، با استعانت از خداوند دانای توانا، به موجب این حکم به عنوان معاون وزیر در برنامه‌ریزی منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت خود و همکاری محترم آن معاونت برای تحقق وظایف محوله گام‌های موثری بردارید.

انتظار می‌رود که در دوره تصدی جنابعالی، در خصوص انضباط‌بخشی در بودجه چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت و به‌ویژه تنظیم روابط مالی آنها با دولت، ساماندهی و نشر اطلاعات مبتنی بر حقوق شهروندی و استقرار دولت الکترونیک در صنعت نفت، اصلاح ساختار برای شفاف سازی بیشتر حوزه‌های کاری آن معاونت و به‌کارگیری نیروهای جوان و آموزش نسل جدیدی از متخصصان در حوزه برنامه‌ریزی، قدم‌های جدی‌تری برداشته شود.

از خداوند قادر متعال توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم.»
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 22611
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


آریو
Iran, Islamic Republic of
قبلا گفته شد، مراقب باشگاه نفت و نیرو باشید! آقای وزیر چند پروژه را دنبال میکنند. ورود جوانان! دانشجویان ! شاگردان خودش به نفت.
ورود نیروهایی چون دکتر منوچهری و بی طرف و این نمونه اخیر و خیلی های دیگر از نیرو......
کنار گذاشتن نیروهای متخصص و بدنه اصلی صنعت نفت و.........
آریو
Iran, Islamic Republic of
هشدار برای کبری 11
باشگاه نفت و نیرو دارد می آید!!
نادر
Iran, Islamic Republic of
سوابق ایشون رو بخونید آخه این فرد چه سابقه ای در برنامه ریزی داشته است.معاون برکنار شده وزیر نیرو بودند در امور برقو انرژی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! واقعاً وزارت نفت جوک شده. از یک طرف ریسس جمهور میگن میخواهیم جوانگرایی کنیم و این قانون بازنشستگان خیلی خوبه که جوانهای مستعد و شایسته و کاری بیان راس کار! از یه طرف برند ژنرالشون پشت پا میزنه به همه حرفای ریسسسش و میره استیضاح شده بازنشسته و برکنار شده و هرچی مسن و غیر کارآمده میاره سرکار!!!!!؟؟؟؟؟ به این میگن چی. میگن تو دهنی به حرفای ریسسسس. یعنی چی که از وزارت نیرو بروند یه مدیری که هیچیش مرتبط با این سمت نیست رو بیارند. آیا این بجز دوست و رفیق بازیه نفت تازه از بیطرف خلاص شده بود. الان معلوم نیست با وجود خود زنگنه و منوچهری و پاک نژاد و بیطرف و فلاحتیان و .... اینجا نفته یا نیرو؟؟؟؟!!!!!