۰
۱
لجاجت عجيب وزارت نفت با نهادهاي نظارتي

انتصابي از سر لجاجت!

شرکت ملي پالايش و پخش بايد به اين پرسش مهم پاسخ دهد بر اساس چه دلايلي دائم الذکر را از مديريت پالايشگاه آبادان برکنار کرد و آيا بر اساس همان دلايل، مي‌خواهد سمتي ديگر به وي اعطا کند؟
انتصابي از سر لجاجت!
ميزنفت| لجبازي وزارت نفت با نهادهاي نظارتي تمامي ندارد؛ لجاجتي که در نهايت منجر به افزايش اصطکاک‌ها و عقب ماندگي امور جاريه صنعت نفت مي‌شود. نمونه امروز اين لجاجت، کشمکش ميان اين نهادها و مديرعامل جديد شرکت پخش منطقه‌اي اراک است که با وچود اصرار شرکت ملي پالايش و پخش براي بکارگيري يک مدير مساله دار، برخي نهادهاي نظارتي موافق ابلاغ اين حکم نيستند.

بر اساس اسناد موجود، موسوي خواه مديرعامل شرکت ملي پخش، در حکمي اسفنديار دائم الذکر را به مديريت پخش منطقه‌اي استان مرکزي منصوب کرده است اما با توجه به حواشي مديريتي وي در پالايشگاه آبادان و دلايل برکناري وي، اعتراضات شديدي به اين حکم وارد شده و تا کنون اين حکم رسما ابلاغ نشده است.

نکته جالب اينجاست که جليل مختار و کعبي نمايندگان مردم آبادان در مجلس، پيگير انجام اين انتصاب هستند و نمايندگان استان مرکزي هم به دليل دسترسي به اسنادي که نشان مي‌دهد دائم الذکر صلاحيت لازم را ندارد، از اين حکم متعجب شده‌اند. جزئيات اتفاقات احير در اين باره نشان مي‌دهد پس از برکناري دائم الذکر از مديريت پالايشگاه آبادان که منجر به خوشحالي کارکنان اين شرکت شد، وي کانديد مديريت شرکت‌هاي پخش منطقه‌اي هرمزگان، اهواز و آبادان شد اما نهادهاي نظارتي صلاحيت وي را رد کردند و اين بار نيز چنين اتفاقي رخ داد اما مشخص نيست چه جرياني سعي دارد دائم الذکر را به سمتي مهم‌تر در استان مرکزي برساند.

شرکت ملي پالايش و پخش بايد به اين پرسش مهم پاسخ دهد بر اساس چه دلايلي دائم الذکر را از مديريت پالايشگاه آبادان برکنار کرد و آيا بر اساس همان دلايل، مي‌خواهد سمتي ديگر به وي اعطا کند؟ قطعا اسنادي که در اختيار نهادهاي نظارتي و برخي رسانه‌ها قرار دارد، زودتر از سايرين در اختيار مديران شرکت ملي پالايش و پخش قرار گرفته است!
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 22718
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
خودت مساله داری عوضی