ذخایر نفت خام آمریکا کاهش یافت

18 دی 1397 ساعت 11:37

نظرسنجی از شش تحلیلگر نشان می دهد که ذخایر نفت خام آمریکا ۳.۳ میلیون بشکه در هفته منتهی به ۴ ژانویه کاهش یافته است.


به گزارش میز نفت ، فهرست ذخایر نفت خام آمریکا طبق پیش بینی ها باید هفته گذشته کاهش پیدا می کرد، در حالی که تحلیلگران انتظار داشتند محصولات پالایش شده برای سومین هفته متوالی افزایش یابد .

نظرسنجی از شش تحلیلگر نشان می دهد که به صورت میانگین ذخایر نفت خام آمریکا 3.3 میلیون بشکه در هفته منتهی به 4 ژانویه کاهش یافته است. این نظرسنجی قبل از گزارش موسسه امریکن پترولیوم و اداره اطلاعات وزارت انرژی آمریکا انجام شده است .

اداره اطلاعات وزارت انرژی آمریکا هفته گذشته اعلام کرد حجم ذخایر نفت خام 7 هزار بشکه در هفته منتهی به 28 دسامبر افزایش یافته، در حالی که تحلیلگران انتظار یک کاهش 3.1 میلیون بشکه ای را داشتند .

موسسه امریکن پترولیوم قرار است گزارش خود را از آخرین هفته  در ساعت 21:30 روز سه‌شنبه به وقت گرینویچ اعلام کند و گزارش وزارت انرژی آمریکا در روز چهارشنبه اعلام خواهد شد .

تحلیل‌گران تخمین می‌زنند ذخایر بنزین در هفته گذشته 3.5 میلیون بشکه افزایش یافته باشد .
ذخایر میعانات گازی هم که شامل نفت گرمایشی و سوخت دیزل می شوند در هفته گذشته 2.7 میلیون بشکه طبق پیش‌بینی‌ها افزایش  یافته اند .

ولی انتظار می رود سرعت عملکرد پالایشگاهی 0.4 درصد نسبت به 97.2 درصد کل ظرفیت هفته منتهی به 28 دسامبر کاهش پیدا کرده باشد .


منبع : تسنیم


کد مطلب: 22789

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/22789/ذخایر-نفت-خام-آمریکا-کاهش-یافت

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir